برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی «عید تا عید» اعلام شد

برگزیدگان نهایی مسابقه وبلاگ نویسی “عید تا عید” که همزمان با عید قربان تا عید غدیرخم از سوی پایگاه اطلاع رسانی راسخون برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، مسابقه وبلاگ نویسی “عید تا عید” در موضوعات غدیر در سیره ائمه اطهار، پاسخگویی به شبهات در مورد غدیر خم، خطبه غدیر خم و شرح آن، داستان نویسی غدیر خم، غدیر در دیدگاه ولایت فقیه و متون ادبی درباره غدیر (شعر، دلنوشته، پیامک و غیره) برگزار شد.

بعد از داوری انجام شده از آثار شرکت کرده در مسابقه، 21 وبلاگ راسخونی حائز رتبه و برنده جوایز پک کامپیوتری، ام پی تری پلیر، قاب شاسی، پک اسماء، ساک ورزشی، کیف دانشجویی و پک تبلیغاتی راسخون شدند.

براساس این گزارش، وبلاگ “جهاد ولایت” با 570 امتیاز رتبه نخست مسابقه را به خود اختصاص داده و برنده جایزه ام پی تری پلیر و پک تبلیغاتی راسخون شده است.

همچنین وبلاگ “عید تا عید” با 505 امتیاز و وبلاگ “یا علی گفتیم و عشق آغاز شد” با 365 امتیاز، مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وبلاگ های “مظهر پاکی و عدالت“، “غدیر عشق“، “بزرگترین عید خدا“، “از قربان تا غدیرخم”، “عید غدیر 90“، “غدیرخم در سیره ائمه اطهار” و “فراموشی غدیر مقدمه حادثه” نیز رتبه های چهارم تا دهم مسابقه عید تا عید را کسب کردند.

علاقه مندان جهت مشاهده کلیه برگزیدگان و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دریافت جوایز، اینجا کلیک کنند.

کلیه برگزیدگان برای دریافت جوایز خود باید تا تاریخ 15 آذر ماه سال 90 نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول