تمدید مهلت فراخوان طراحی پوستر «میرزا کوچک خان جنگل»

مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی گیلان از تمدید دو روزه مهلت ارسال آثار به نخستین فراخوان طراحی پوستر میرزا کوچک خان خبر داد.

سبحان نعمت پور، مسئول روابط عمومی مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، گفت: فراخوان نخستین مسابقه طراحی پوستر به مناسبت نودمین سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی باید در موضوعات “نهضت جنگل در آینه نهضت حسینی (ع)”، “میرزا واستکبار ستیزی” و “نهضت جنگل و احیای عزت انسانی” باشد، تصریح کرد: “میرزا و شهادت طلبی”، “نهضت جنگل، حرکتی انقلابی و اسلامی” و “نهضت جنگل و انسان دوستی” از دیگر موضوعات این مسابقه است.

مسئول روابط عمومی مجمع طراحان ارزشی گیلان تاکید کرد: آثاری که در قالب یکی از موضوعات عنوان شده ارائه شوند، نسبت به آثار با موضوع آزاد از اولویت برخوردار هستند.

نعمت پور با اشاره به اینکه آثار ارسالی باید در قطعه ۳۵*۵۰ سانتی متر و با پسوند JPG یا TIFF طراحی شوند، بیان کرد: آثار ارسالی به هیچ وجه مسترد نمی شود و مجمع در نشر آنها آزاد است.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی به مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک خان جنگلی، پیش از نباید در هیچ مسابقه ای شرکت کرده و یا در مجموعه ای چاپ شده باشند، خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی به مسابقه برای افراد وجود ندارد.

مسئول روابط عمومی مجمع طراحان ارزشی گیلان، از تمدید دو روزه مهلت ارسال آثار به نخستین فراخوان طراحی پوستر میرزا کوچک خان خبر داد و گفت: آخرین مهلت برای شرکت در مسابقه، (5 آذر) سال جاری می باشد.

وی با بیان اینکه داوری از تاریخ (6 آذر) به مدت سه روز انجام می شود، خاطرنشان کرد: داوران فراخوان پوستر میرزاکوچک خان از اساتید برجسته گرافیک سراسر کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 113 اثر طراحی پوستر به دبیرخانه مسابقه طراحی پوستر میرزاکوچک خان که به مناسبت نودمین سالگرد شهادت این شخصیت مبارز گیلانی برگزار شده، رسیده است.

نعمت پور با اشاره به اینکه بعد از انجام داوری، سه اثر به عنوان آثار طلایی، سه اثر به عنوان آثار نقره ای وسه اثر به عنوان آثار برنزی انتخاب می شوند، افزود: به آثار طلایی، نقره ای و برنزی به ترتیب مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ۷۵۰ هزار ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه علاقه مندان برای شرکت در مسابقه طراحی یادمان میرزاکوچک خان جنگلی می توانند آثار خود را به رایانامه guilanweb@yahoo.com ارسال کرده و کد رهگیری دریافت کنند، تصریح کرد: شرکت کنندگان همچنین می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده از طریق آدرس پستی، گیلان، رشت، میدان مصلی، بلوار امام خمینی(ره)، روبروی رستوران خانواده، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر، واحد روابط عمومی ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه و معرفی طراحان برتر مسابقه در تاریخ (9 آذر) سال جاری در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود، بیان کرد: سخنران ویژه مراسم اختتامیه مسابقه طراحی پوستر میرزاکوچک خان، دکتر صفارهرندی از تهران است.

گفتنی است، فراخوان طراحی پوستر نودمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان جنگلی به همت مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی گیلان و با همکاری استانداری، صدا و سیما، اداره کل اوقاف و امور خیریه، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک خان جنگلی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول