پلیس فتا به عاملین فعالیت‌های مجازی علیه «مقامات عالی‌رتبه نظام» هشدار داد

معاون اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) از برخورد قاطع با عاملین فعالیت‌های تبلیغاتی علیه مقدسات، اخلاق عمومی و مقامات عالی رتبه نظام در اینترنت خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید محسن میربهرسی گفت: اخیرا افرادی با استفاده از سایت‌ها و شبكه‌های اجتماعی رایگان اقدام به تبلیغات سوء علیه مقدسات اسلامی و نظام می كنند.

وی خاطر نشان كرد: همچنین آنان با انتشار فیلم و تصاویر مستهجن و غیر اخلاقی سعی در اشاعه فرهنگ فحشاء و بی بندوباری و یا توهین به مقامات عالی رتبه نظام و نسبت دادن مطالب كذب به آنان دارند.

معاون اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا) تصریح كرد: این دسته جرایم آسیب‌هایی نظیر بازتاب اجتماعی منفی در جامعه، تضعیف باورهای دینی مردم، سلب اعتماد نسبت به مسئولین نظام و ترویج فرهنگ فحشا را به دنبال دارد.

وی تاكید كرد: پلیس فتا ناجا در این خصوص اقدام به پایش و شناسایی این گونه سایت‌ها كرده و با گردانندگان آن برخوردی قاطع و قضایی خواهد داشت.

سرهنگ میر بهرسی با اشاره به آثار نامطلوب استفاده از این سایت ها برای خانواده‌ها و به خصوص جوانان، گفت: پلیس فتا از همكاری مردم در مبارزه با این مجرمین استقبال می كند و درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با این گونه وب سایت‌ها و مطالب، مراتب را فورا به پلیس فتا اطلاع دهند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول