«همیاران پلیس فضای مجازی» آغاز به‌کار می‌کنند

سردار احمدرضا رادان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم توديع فرمانده پيشين و معارفه فرمانده جديد انتظامي استان سمنان، طي سخناني از فعاليت پليس فتا در كليه استان‌هاي كشور خبر داد و گفت: همياراني از پليس فضاي مجازي در نيروي انتظامي و پليس فتا آغاز به‌كار خواهند كرد كه پليس با كمك اين همياران بتواند فضاي امنيت را بيشتر فراهم كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جانشين فرماندهي نيروي انتظامي گفت: اين همياران پليس، متخصصاني هستند كه در بيرون از نيروي انتظامي كار مي‌كنند و علاقه دارند كه با پليس همكاري كنند، از آنان به عنوان همياران پليس فتا در فضاي مجازي استفاده خواهد شد.

رادان اظهار كرد: زماني كه مجرمان در محيط مجرمانه خود، وجود پليس را احساس كنند، معمولآ آن محيط براي آنان ناامن خواهد بود و قطعاً آن محيط را منطقه ممنوعه خود خواهند دانست. با حضور پليس در اين فضاها، گروهي از مجرمان اين محيط را ترك مي كنند و برداشت آنان اين خواهد بود، كه پليس در منطقه وجود دارد و فضا را به شدت رصد و برخورد مي‌كند.

وي گفت: توفيقات پليس در فضاي مجازي و برخورد با انواع و اقسام جرايمي كه در اين محيط به وقوع مي‌پيوندد، باعث شده است كه مجرمان انگشت به دهان بمانند و تعجب كنند كه پليس چگونه به اين خوبي توانسته است اين فضا را كنترل كند.

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي افزود: با حضور مقتدرانه و قوي پليس در فضاي مجازي، مجرمان همچنان در پيچيدگي خودشان باقي خواهند ماند و من اين نويد را به مردم مي‌دهم كه با وجود پليس فتا در فضاي مجازي، آرامش و امنيت در كشور فراهم مي‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول