جمهوری اسلامی باید از کنار «سفارت مجازی امریکا» به‌راحتی عبور کند

عضو شورای علمی مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: راه‌اندازی سفارت‌خانه مجازی توسط آمریکا مصداق دیگری از جنگ روانی دشمن و درراستای اهداف خصمانه اوست.

به گزارش «وبلاگ نیوز» محمود دهقانی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تاسیس سفارت‌خانه مجازی آمریکا در ایران، اظهار داشت: این اقدام در راستای جنگ نرم و سایبری دشمن است که از مدت‌ها پیش آغاز شده است.

وی ادامه داد: این عمل مصداق دیگری از جنگ روانی و نرم دشمن در راستای اهداف آمریکا در خصومت به هر شکل ممکن با کشورمان است.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: این اقدام آمریکایی‌ها نشان‌دهنده استیصال و ناتوانی این کشور در برخورد با اراده ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در این 32 سال آنچه توانسته‌اند برای دشمنی با ملت ایران انجام داده‌اند و از آنجایی که در حال حاضر راهی برای مقابله با نظام نمی‌یابند، به این کارهای سخیف دست‌ می‌زنند.

دهقانی با بیان اینکه تاسیس سفارت‌خانه مجازی اقدام جدیدی در زمینه خصومت با ملت ایران نیست، گفت: هم‌اکنون صدها شبکه ماهواره‌ای علیه جمهوری اسلامی به فعالیت مشغولند و هزاران سایت اینترنتی با حمایت این کشور در راستای براندازی نظام می‌کوشند.

وی افزود: راه‌اندازی سفارت‌خانه مجازی توسط دولت آمریکا بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و بعید به نظر می‌رسد که اقدام جدیدی در این راستا در حال شکل‌گیری باشد.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها در مقابل قدرت سخت و تاثیرگذاری ملت ایران و پشتوانه عظیم مردمی نظام اسلامی به ناتوانی رسیده‌اند و از این رو دست به هرکاری برای نجات خود در این عرصه می‌زنند.

وی افزود: نظام باید از کنار این قبیل اقدامات به راحتی عبور کند چرا که بعید به نظر می‌سد، این مطلب اقدام جدیدی در مقابله با ملت ایران به حساب بیاید.

دهقانی اذعان داشت: البته اگر این اقدام سبب القای شبهات جدید علیه نظام و دارای اثرات منفی باشد دستگاه‌های سیاسی باید خود را برای پاسخگویی آماده کرده و با آن برخورد کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول