مقامات امریکایی در «وهم و خیالات» هستند

وزير اطلاعات در مورد سفارتخانه مجازي كه از سوي دولت آمريكا با ادعاي برقراري رابطه با ملت ايران ايجاد شده است، اظهار كرد: اين كار يك تور و طعمه است تا افرادي را براي مباحث جاسوسي دنبال كنند و مردم، به‌ويژه جوانان بايد هوشياري لازم را در اين ارتباط داشته باشند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايسنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمين مصلحي عصر ديروز (يكشنبه) در حاشيه جلسه هيات دولت افزود: سفارت، تعبير و اصطلاحي است كه در عرف ديپلماتيك معنا دارد و تاسيس يك سفارت در يك كشور ديگر بايد مورد قبول آن كشور قرار گيرد و اعتبارنامه داده شود اما چيزي كه آن‌ها مطرح كرده‌اند بحث سفارتخانه مجازي است؛ مجازي يعني چه؟ يعني وجود خارجي ندارد و‌ آ‌قايان در وهم و خيالات هستند و اين فعاليت‌ها را مي‌كنند.

وي تاكيد كرد: به عنوان دستگاه اطلاعاتي كشور مي‌گويم وضعيت سيستم اطلاعاتي آمريكا ورشكسته است و ما با تمام وجود به اين ورشكستگي پي‌برده‌ايم و اين كه مي‌بينيم در موقعيت‌هاي مختلف دست به اين اقدامات مي‌زنند دليل بر ورشكستگي آنهاست ولي از اقدامات‌شان نتيجه نگرفته‌اند و مردم ما با اقدامات آنها همراهي نداشته‌اند.

وزير اطلاعات با اشاره به سخنان چندي پيش وزير امور خارجه آمريكا در شبكه بي.بي.سي گفت:‌ ديديد كه او با آهي مطرح كرد كه ما دسترسي نداريم و نمي‌توانيم اقدامات داشته باشيم.

مصلحي با بيان اين‌كه “آنها در وهم و خيالات هستند”، اظهاركرد: ما بارها گفته‌ايم كه در فضاي سايبري و مجازي تسلط و اشراف خوبي داريم، به گونه‌اي كه به خيلي از كشورهاي ديگر كه اخيرا انتخابات داشته‌اند گوشزد كرده‌ايم كه آمريكا براي شما طراحي دارد و حتي به آنها گفته‌ايم چه كساني چه كارهايي مي‌خواهند انجام دهند و آنها تعجب مي‌كردند كه ما چگونه اين اطلاعات را داريم.

وي در ادامه به افرادي كه ممكن است فريب اقدامات آمريكا را بخورند هشدار داد و گفت: اين يك تور و يك طعمه است تا افرادي را در مباحث جاسوسي دنبال كنند و مردم ما به خصوص جوانان بايد هوشياري و دقت لازم را داشته باشند.

وزير اطلاعات همچنين با اشاره به تسخير سفارت آمريكا توسط دانشجويان در اوايل انقلاب گفت: سفارت آمريكا در كشور ما يك جاسوسخانه بود كه توسط مردم فتح شد و به دنيا نيز فهم شد كه آنجا لانه جاسوسي بود. سفارت مجازي نيز همان است و همان مشي و مسير را طي مي‌كند.

وي در پايان گفت: ‌اجازه دهيد تا مدت زماني بگذرد و ببينيم مردم انقلابي ما چه برخوردي مي‌كنند و چه جواب عكسي به اين اقدامات مي‌دهند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول