سفارت مجازی امریکا مخاطبی ندارد

دستيار ارشد رييس جمهور با اشاره به راه‌اندازي سفارتخانه مجازي از سوي آمريكا گفت: اين اقدام در راستاي جنگ نرم محسوب مي‌شود و آمريكايي‌ها با اين اقدامات به نتيجه‌اي نمي‌رسند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایسنا، مجتبي ثمره‌هاشمي در حاشيه جلسه هيات دولت در مورد اقدام اخير آمريكا در راستاي راه اندازي سفارتخانه مجازي با ادعاي ارتباط با ملت ايران، ادامه داد: متاسفانه آمريكا در راستاي دشمني ديرينه‌اي كه با جمهوري اسلامي ايران دارد هر نوع اقدامي كه بتواند با كمك متحدان خود عليه جمهوري اسلامي ايران انجام داده است و مي‌دهد.

وي راه‌اندازي سفارتخانه مجازي را يك نمونه از جنگ نرم عنوان كرد و گفت:‌ اين اقدامات در راستاي انجام تبليغات منفي عليه جمهوري اسلامي ايران و انحراف افكار عمومي صورت مي‌گيرد و آن‌ها با اين نيت اين اقدام را انجام داده است و طبيعي است كه با اين شيوه كار به نتيجه نمي‌رسد و پاسخي دريافت نمي‌كنند و دليل آن هوشياري و بصيرتي است كه جوانان ما دارند.

دستيار ارشد رييس جمهور با اشاره به اقدامات منفي آمريكا در سطح جهان از جمله در افغانستان، پاكستان و عراق گفت:‌ با توجه به اين اقدامات آمريكا يكي از منفورترين دولت‌هاي جهان است.

ثمره هاشمي با بيان اين كه اين اقدامات در راستاي شيطنت‌هاي ديرينه‌اي است كه آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران انجام داده و مي‌دهد گفت: اين اقدامات مخاطبي ندارد و ملت ايران از اين اقدامات استقبال نكرده و نمي‌كند مگر كساني كه از اول با جمهوري اسلامي ايران مخالف بوده‌اند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول