بعد از درست کردن سفارت‌خانه مجازی، «کاخ سفید» مجازی را هم درست کنید

رئيس سازمان بسيج گفت: مردم آمريكا به زودي تفاله هاي نظام سرمايه داري را از كاخ سفيد بيرون مي ريزند و رئيس جمهور امريكا بايد از حالا به فكر كاخ سفيد مجازي هم باشد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پايگاه بسيج، سردار محمدرضا نقدي در جمع مسئولين بسيج كارگري در مشهد، در توصيف شرايط رژيم حاكم بر آمريكا گفت: امروز امريكا ديگر فقط يك ابرقدرت مجازي است و سران رژيم آمريكا بازگشت به دوره ابرقدرتي را بايد در خواب و خيال جست‌وجو كنند. دوران ننگين ابرقدرتي امريكا به تاريخ پيوسته است و امروز جز يك ارتش شكست خورده و بي روحيه، يك اقتصاد ورشكسته و يك ايدئولوژي رسوا و ناتوان در اداره امور معمولي جامعه چيزي روي دست نظام سرمايه داري نمانده است.

وي در واكنش به راه اندازي سفارتخانه مجازي از سوي امريكا خاطرنشان كرد: آمريكا حق دارد سفارتخانه مجازي درست كند و بايد پس از اين يك ايران مجازي و يك تهران مجازي هم درست كند، در خيابان هاي آن قدم بزند، مردم آن را مثل گذشته تحقير كند و نفت و ذخاير آن را غارت كند تا شايد قدري زخم شكست را با اين بازي هاي رايانه اي التيام بخشد.

وي افزود: اگر شاهان شكست خورده، بازگشت به تاج و تخت را در خواب مي ديدند و با خيال خود لذت مي بردند؛ خوبي فضاي مجازي اين است كه ابر قدرت هاي شكست خورده مي توانند در فضاي مجازي به سلطه خود ادامه دهند و قدري از عقده هاي خود گره گشايي كنند.

وي خطاب به رئيس جمهور آمريكا گفت: ما به رئيس جمهور امريكا توصيه مي كنيم بعد از درست كردن سفارتخانه مجازي به فكر كاخ سفيد مجازي هم باشد چون به زودي ملت امريكا تفاله هاي نظام سرمايه داري را از كاخ سفيد بيرون مي ريزند و براي آن ها راهي جز لذت بردن از خيال باقي نمي ماند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول