برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی در «زندان فردوس»

طی مراسمی از برگزيدگان مسابقه وبلاگ‌نويسی “نماز، ولايت، بصيرت” در زندان فردوس تجليل شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی اداره كل زندان‌های خراسان جنوبی، سيد محمدرضا موسوی ثانی، رئيس اداره زندان شهرستان فردوس با اعلام اين خبر افزود: هم‌زمان با آغاز ماه محرم، مسابقه وبلاگ‌نويسی با موضوع “نماز، امر به معروف و نهی از منكر” جهت كاركنان زندان اين شهرستان برگزار كه پس از داوری وبلاگ‌های ايجاد شده، به وبلاگ‌های برتر جوايزی اهداء شد.

وی در مراسم اختتامیه این مسابقه، اهميت موضوع وبلاگ‌نويسی دينی، بصيرتی و ولايی در فضای مجازی را خاطر نشان ساخت و اضافه كرد: با توجه به فرمايش مقام معظم رهبری مبنی بر اين كه افسران جنگ نرم بايد در اين عرصه حضور يابند، مسابقات وبلاگ‌نويسی برگزار و به پنج وبلاگ برگزيده جوايزی اهدا شد.

موسوی ثانی سپس به نقش بصيرت در ولايتمداری اشاره كرد و افزود: اگر كسی بصيرت نداشته باشد، بی گمان نخواهد توانست در عرصه ولايتمداری پايدار باشد چرا كه بصيرت همچون چراغی روشن، ما را از انحراف دور نگه می‌دارد.

در اين مراسم، حجت‌الاسلام محمد مرادی امام جمعه موقت شهرستان فردوس و رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان با اشاره به جنگ نرم دشمن و ضرورت هوشياری نسل جوان در مقابل توطئه‌های استكبار جهانی، ورود به عرصه مجازی و فعاليت‌های بصيرتی را خاطر نشان ساخت و از اين اقدام واحد فرهنگی زندان فردوس قدردانی كرد.

در پايان اين مراسم به آقايان حسن حسن‌پور و جعفر صباحی‌راد مديران وبلاگ “عارفانه‌های نماز” كه موفق به كسب مقام اول شده بودند، لوح تقدير و جايزه اهدا شد.

هم‌چنين آقای عباس مقيمی از كاركنان زندان فردوس بخاطر ايجاد وبلاگ “فرسنگ‌ها فاصله” به عنوان نفر دوم معرفی و از وی تجليل شد.

كسب مقام سوم مسابقات وبلاگ‌نويسی به آقايان سيدمجتبی محتشمی مدير وبلاگ “محتشم” و مهدی ايمانی دوم به خاطر ايجاد وبلاگ “17 ركعت” تعلق گرفت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول