فراخوان مسابقه وبلاگ‌نویسی در سیستان و بلوچستان به مناسبت «9دی»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فراخوان مسابقه وبلاگ نویسی حماسه 9 دی در سیستان و بلوچستان منتشر شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: پاسداشت حماسه عظیم مردمی نهم دی، ساماندهی هنرمندان وبلاگ نویس و ارتقای کمی و کیفی فعالیت آنها، تشکیل مجمع وبلاگ نویسان حماسه نهم دی، مقابله با تهاجمات دشمن در فضای مجازی و فرهنگ سازی تولید محتوا در فضای مجازی مبتنی بر ارزش‌های دینی و ملی از اهداف برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی حماسه نهم دی‌ماه در سیستان و بلوچستان است.

وی با بیان اینکه شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی حماسه نهم دی برای عموم آزاد است، افزود: وبلاگ‌های ساخته شده نباید در مسابقات دیگر شرکت کرده باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: وبلاگ‌های ساخته شده باید از سایت‌هایی که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فضای لازم را اخذ کرده باشد.

دانشی با تأکید بر اینکه نام و عنوان وبلاگ باید مناسب با عنوان فراخوان باشد، گفت: مشخصات درج شده متقاضی در فرم ثبت‌نام باید با مشخصات مدیر وبلاگ یکسان باشد.

وی یادآور شد: وبلاگ‌هایی که به ترویج و تبلیغ فرقه‌ها و یا مباحث تفرقه انگیز بپردازد از مسابقه خارج می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وبلاگ‌هایی که محتوای مطالب خود را از وبلاگ‌های دیگر شرکت کننده در این مسابقه لینک گرفته باشند، حذف می‌شوند.

دانشی در ادامه با بیان اینکه لینک به سایت‌های مرجع در وبلاگ مانعی ندارد، خاطرنشان کرد: هر فرد تنها می‌تواند یک وبلاگ را مدیریت کند.

وی افزود: مدیران باید توجه داشته باشند که تنها باید مطالب مربوط به مسابقه را در وبلاگ خود درج کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: زمان داوری وبلاگ‌های ارسالی از تاریخ چهارم تا هشتم دی‌ماه سال‌جاری است.

دانشی گفت: شرکت کنندگان باید فرم شرکت در مسابقه را از طریق استفاده از فرم مندرج در بروشورهای مسابقه دریافت و ثبت‌نام کنند.

وی افزود: هنرمندان فرصت دارند فرم تکمیل شده و آثار خود را تا سوم دی‌ماه سال‌جاری به دبیرخانه مسابقه به نشانی زاهدان کمربندی خرمشهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه مسابقه استانی وبلاگ نویسی حماسه 9 دی ارسال کنند و یا به نشانی اینترنتی www.ershad-sb.ir مراجعه نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نتایج مسابقه پس از بررسی در سایت این اداره کل قابل رویت است.

دانشی بیان کرد: قالب گرافیکی وبلاگ، سرعت، گرافیک، معرفی، موضوع، زمان، پیوند، ارتباط، حجم، نظرات، نگارش سایر، منفی، منبع و مسابقه، محورهای داوری مسابقه وبلاگ نویسی حماسه 9 دی است.

وی گفت: وبلاگ نویسان نفرات نخست، دوم و سوم این مسابقه در بخش محتوایی به ترتیب جایزه نقدی 600 هزار تومان، 400 هزار تومان و 300 هزار تومان دریافت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین وبلاگ نویسان نفرات نخست، دوم و سوم این مسابقه در بخش فنی به ترتیب جایزه نقدی 600 هزار تومان، 400 هزار تومان و 300 هزار تومان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول