یک سالگی «نی نی وبلاگ» و برگزاری مسابقه ویژه کاربران

سرویس دهنده وبلاگ “نی نی وبلاگ” به مناسبت یک سالگی خود اقدام به برگزاری مسابقه در بین کاربران خود کرده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در سالروز تاسیس این سرویس دهنده که دهم دی ماه سال جاری است، یک بخش جدید به منوی کاربری نی نی وبلاگی ها اضافه خواهد شد، که کاربران می توانند این بخش تازه را حدس زده و جایزه دریافت نمایند.

به یک نفر از کسانی که صحیح حدس بزند به قید قرعه یک پوستر اختصاصی با عکس فرزند خود (عکس پس زمینه ویندوز با سایز 1024 در 768 ) که توسط گرافیست های نی نی وبلاگ طراحی خواهد شد اهدا می شود.

لازم به ذکر است، بیش از یکبار پیغام گذاشتن موجب حذف وبلاگ مربوطه از مسابقه می شود و تا این لحظه هیچ یک از حدس ها صحیح نبوده است و مدیران نی نی وبلاگ قصد دارند فرصتی دوباره به کاربران خود دهد.

بر این اساس، از روز چهارشنبه ٢٣ آذر تمام کسانی که شرکت کرده اند یا هنوز حدسی نزده اند می توانند دوباره شانس خود را امتحان نمایند.

نی نی وبلاگ در مسابقه اخیر سایت با عنوان “نی نی و نی نی وبلاگ”، از کاربران خود خواسته تا با توجه به نبوغ مادرانه، احساسات خود از یک سال حضور در کنار نی نی وبلاگ و ارتباط این سایت با خانواده و کودک دلبندشان را در قالب شعر، کاردستی، نقاشی، حالت و یا موقعیت خاص بیان نمایند.

گفتنی است جهت شرکت در این مسابقه کافیست حدس خود را در قسمت نظرات این پست تا نهم دی ماه سال جاری درج نموده آدرس وبلاگ خود را نیز قید کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول