معرفی آثار برتر مسابقه طراحی پوستر «میرزا کوچک»

مسابقه ملی طراحی پوستر میرزا کوچک خان جنگلی به همت مجمع وبلاگ نویسان گیلان با معرفی نفرات برتر در بخش‌های طلایی، نقره ای و برنزی به کار خود پایان داد.

مقداد داداشی، دبیر مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک جنگلی در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، اظهار کرد: نخستین مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک همزمان با نودمین سالگرد درگذشت این شخصیت مبارز گیلانی در سطح ملی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه طراحی پوستر به همت مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی گیلان برگزار شده است، تصریح کرد: نهضت جنگل در آینه نهضت حسینی (ع)، میرزا و استکبار ستیزی، نهضت جنگل و احیای عزت انسانی، میرزا و شهادت‌طلبی، نهضت جنگل، حرکتی انقلابی و اسلامی و نهضت جنگل و انسان‌دوستی از موضوعات اصلی این مسابقه است.

دبیر مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک جنگلی، با بیان اینکه بیش از 140 اثر در طول فراخوان به دبیرخانه مسابقه ارسال شد، تاکید کرد: این تعداد اثر از 13 استان کشور و سه کشور خارجی ارسال شده است که نشان از موفقیت در این عرصه دارد.

داداشی به دیگر فعالیت‌های مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی گیلان اشاره کرد و گفت: نخستین نرم‌افزار جامع از نهضت جنگل به همراه مقالات و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در دست تولید است که به زودی در سطح کشور توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های این مجمع وبلاگ نویسان گیلان، ایجاد جامع‌ترین پایگاه اطلاع‌رسانی میرزا کوچک جنگلی جهت معرفی این شخصیت برجسته است.

دبیر مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک جنگلی، در ادامه به معرفی برگزیدگان نخستین مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک جنگلی اشاره کرد و گفت: در بخش طلایی، محمدرضا مهر شریف از رشت، حبیب محمد زاده از تهران و بهمن آبادی از مشهد رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

داداشی همچنین به نفرات برتر بخش نقره ای اشاره و بیان کرد: آروین ایل بیگی از بندر انزلی، اسماعیل دلیل صفت از صومعه سرا و حسین صمد زاده از تهران مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه حسین آزاد بخش از رشت، میثاق عینی از رشت و ساجد صالحی رشت رتبه های اول تا سوم بخش برنزی مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک خان جنگلی را کسب کردند، اظهار کرد: همه آثار برگزیده در قالب نمایشگاه مجازی و حقیقی عرضه می‌شود.

دبیر مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک جنگلی، اذعان کرد: به آثار طلایی، نقره‌ای و برنزی به ترتیب مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال، یک میلیون و 500 هزار ریال و 750 هزار ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره تعلق گرفته است.

مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک خان به همت مجمع وبلاگ نویسان گیلان و با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول