برگزاری «همایش توجیهی» وبلاگ‌نویسان تبیانی در یزد

همایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی ویژه مسئولین و اعضای انجمن های اسلامی به همت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد و با همكاری معاونت پژوهشی و آموزشی و واحد تشكل های دینی اداره كل تبلیغات اسلامی استان، برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، حجت الاسلام علی كارگر، معاون فرهنگی اداره كل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به سرعت تبادل اطلاعات در عصر حاضر، گفت: چشم پوشی از فرصت ها و تهدید های فضای مجازی غیر ممكن است و انسان در هر عصر و زمانی باید به علم و ابزار همان زمان مجهز شود.

وی با اشاره به جایگاه انجمن های اسلامی در جامعه، تصریح کرد: این تشكل دینی نهادی مردمی متشكل از نیروهای مومن ،‌متعهد و كارآمد بوده و در محلات و كارخانجات به ترویج معارف دینی می پردازند و از فعالیت های مهم این تشكل تولید محتوا در فضای مجازی است.

در ادامه مراسم، استاد لاور با اشاره به ضرورت های مسئله فضای مجازی، تاكید كرد: لزوم استفاده از فضای مجازی سن، سال، شغل و جنسیت نمی شناسد زیرا كه در این فضا تبادل اطلاعات به صورت لحظه ای انجام می شود.

وی، اظهار داشت: اگر احساس مسئولیت كنیم، دغدغه و درد دین داشته باشیم و بی تفاوت زندگی نكنیم می توانیم با استفاده از سلاح هنر در جنگ عقیده پیروز شویم.

متخصص جنگ نرم و فعال رسانه ای در پایان، بیان کرد: در فضای جنگ عقیده سلاح شما و دشمن هنر است و جنگ در بستر شبهه و فتنه ( آمیختن حق و باطل) شكل می گیرد.

گفتنی است، همایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی ویژه مسئولین و اعضای انجمن های اسلامی در محل سالن اجتماعات اداره كل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول