مسابقه «سفیر عشق» برای وبلاگ‌نویسان راسخون برگزار می‌شود

مسابقه وبلاگ نویسی “سفیر عشق” همزمان با ماه محرم و با موضوعات عاشورایی از سوی پایگاه اطلاع رسانی راسخون برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مسابقه وبلاگ نویسی با عنوان سفیر عشق، از روز اول ماه محرم الحرام تا روز اول ماه صفر به مدت یک ماه برگزار می شود.

این مسابقه وبلاگ نویسی در محور های نقش زنان در نهضت عاشورا، ادبیات عاشورا در ایران و کشورهای عربی، نقش نهضت حسینی در نهضت های آینده جهان اسلام، منبع شناسی قیام حسینی، الهام شهداء و جانبازان جنگ تحمیلی از نهضت عاشورا، ریشه های قیام امام حسین(ع)، سرانجام یزیدیان، فرهنگ تعزیه در ایران، عزاداری حسینی و انحرافات آن و درس های نهضت عاشورا برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، مطالب وبلاگ باید در چهار چوب موضوعات جشنواره باشد و فعالیت روزانه و مستمر، قالب وبلاگ، پست های غیر تکراری، درج منبع مطالب موجود و تعداد نظرات از جمله عوامل موثر در نحوه ارزیابی وبلاگ ها می باشد.

درج موضوع پست در انتهای هر پست الزامی است و به مطالبی که مرجع آنها سایت راسخون باشد، هیچگونه امتیازی تعلق نمی گیرد.

مسابقه وبلاگ نویسی سفیر عشق ویژه وبلاگ های ثبت شده در سیستم وبلاگ دهی راسخون می باشد و وبلاگ های دیگر سرویس دهنده ها مجاز به شرکت در این مسابقه نیستند.

کلیه شرکت کنندگان پس از ایجاد وبلاگ باید با استفاده از قسمت تنظیمات وبلاگ در سایت راسخون، موضوع وبلاگ خود را به “دینی، محرم الحرام” تغییر دهند، در غیر اینصورت مورد ارزیابی قرار نمی گیرند.

گفتنی است، علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی سفیر عشق باید به بخش وبلاگ های پایگاه اطلاع رسانی راسخون مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول