مسابقه وبلاگ‌نویسی «شقایق‌های عاشورایی» در گرگان

مدیر خانه فرهنگ جوان از برگزاری نخستین مسابقه وبلاگ نویسی ویژه ماه های محرم و صفر با عنوان “شقایق های عاشورایی” در گرگان خبر داد.

فرخنده فیروز فرد، مدیر خانه فرهنگ جوان در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز»، اظهار کرد: مسابقه وبلاگ نویسی “شقایق های عاشورایی” با هدف توسعه و تبلیغ فرهنگ ایثار، شهادت و عاشورا در فضای مجازی و گرامیداشت تفکرات برتر و زمینه‌سازی هر چه بیشتر مخاطبین با ابزارها و امکانات اینترنت به همت خانه فرهنگ جوان وابسته به سازمان فرهنگی  ورزشی شهرداری گرگان برگزار شده است.

 وی با اشاره به اینکه آیین های سنتی و رسوم بومی گرگان در عزاداری سالار شهیدان و نقش عاشورا در ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی از مهمترین موضوعات این مسابقه وبلاگ نویسی است، تصریح کرد: عکس خبری از آیین های سنتی رسوم بومی گرگان در ایام سوگواری از دیگر موضوعات مسابقه وبلاگ نویسی «شقایق های عاشورایی» در گرگان است.

مدیر خانه فرهنگ جوان با بیان اینکه سوگواره وبلاگ‌نویسی شقایق های عاشورایی در قالب های دل‌نوشته، داستان کوتاه، شعر و تصاویر از عزاداری محله ها‌ برگزار می شود، تاکید کرد: ایجاد حداقل 10 پست در وبلاگ ضروری است.

فیروز فرد با اشاره به اینکه محدودیتی از قبیل سن، تحصیلات و جنسیت برای شرکت در مسابقه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: همه وبلاگ شرکت کننده باید در وبلاگ خانه فرهنگ جوان ثبت شده باشد.

به گفته وی، کیفیت وبلاگ از جهت مذهبی و مستند بودن مطالب مورد استفاده، کیفیت و غنای محتوایی مطالب ارائه شده، ابتکار، خلاقیت و نوآوری در ارائه مطالب، قدرت نویسندگی و شیوایی قلم و نحوه بیان مطالب، زیبایی و جذابیت ظاهری وبلاگ، به‌روز رسانی مستمر تا زمان پایان مسابقه و میزان بازدید و نظرات خوانندگان از جمله ملاک های اصلی برای داوری مسابقه وبلاگ نویسی شقایق های عاشورایی است.

مدیر خانه فرهنگ جوان با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت وبلاگ در مسابقه، دوم بهمن 1390 می باشد، بیان کرد: به نفرات اول تا سوم جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

فیروز فرد، افزود: آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه وبلاگ نویسی شقایق های عاشورایی از تاریخ 2 تا 13 بهمن ماه 90، مورد بررسی داوران قرار می گیرند.

 وی با بیان اینکه مراسم ویژه اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر مسابقه وبلاگ نویسی شقایق های عاشورایی در تاریخ 15 بهمن سال جاری برگزار می شود، تاکید کرد: به همه شرکت کنندگان لوح یادبود مسابقه اهدا می شود.

مدیر خانه فرهنگ جوان درباره چگونگی ثبت در مسابقه، گفت: علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی شقایق های عاشورایی باید از این لینک فرم ثبت نام مخصوص شرکت در مسابقه را دانلود و نسبت به تکمیل آن اقدام کنند و پس از بررسی صحت اطلاعات وارد شده، آن را به آدرس ایمیل ashourablogging@gmail.com ارسال نمایند.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول