«قرارگاه خاتم‌الانبیاء» موسسه مبارزه با تهدیدات سایبری تاسيس کرد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه برای مبارزه با تهدیدات سایبری موسسه خاصی را زیر نظر قرارگاه تاسیس کرده‌ایم، از احداث 8500 کیلومتر کابل فیبر نوری در کشور توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، ابوالقاسم مظفری شمس گفت: با توجه به اینکه تهدیدات سایبری تهدیدات جدی است، ما اقدامات گسترده ای را در قرارگاه انجام داده ایم که می توان در این زمینه به تاسیس موسسه خاصی برای مبارزه با تهدیدات سایبری که هم اکنون مشغول فعالیت است، اشاره کرد.

وی همچنین در خصوص اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در حوزه “IT” اظهار داشت: اولین قرارداد قرارگاه را در زمینه احداث کابل فیبر نوری با شرکت ارتباطات زیرساخت منعقد کرده ایم که طی آن، 8500 کیلومتر کابل فیبر نوری احداث خواهد شد و هم اکنون انجام این پروژه بین شهرهای مختلف با شهر تهران درحال انجام است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ابراز امیدواری کرد که با ورود قرارگاه به عرصه “IT” بتوان شاهد پیشرفت چشمگیری در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/.

  • شهاب بختیاری

    سلام نمی توانم جهت ویرایش با کد رهگیری و شماره شناسنامه وارد شوم و اطلاعات خود را ویرایش کنم خطا در کد رهگیری و شماره شناسنامه می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول