برگزاری همایش «حوزه، رسانه و ارتباطات»

همایش “حوزه، رسانه و ارتباطات” با هدف گسترش و تقویت ارتباط میان رسانه و حوزه علمیه و آشنایی مخاطبان با بنیانهای فکری و اندیشه اسلامی در حوزه ارتباطات و رسانه اردیبهشت ماه سال آینده در قم برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، همایش “حوزه، رسانه و ارتباطات” در دو محور كلی “دين و رسانه” و “تبليغ دين و رسانه” با حضور انديشمندان و صاحب قلمان برگزار می‌شود و آخرين مهلت ارسال آثار به همايش، 28 اسفند ماه 1390 اعلام شده است.

همکاری با نهادهای علمی و فرهنگی برای توسعه مرزهای تعامل فرهنگی و ایجاد پل ارتباطی میان اندیشه اسلامی و نخبگان دیگر جوامع، توانمند سازی طلاب حوزه‌های علمیه در راستای استفاده مطلوب از ابرازهای ارتباطی و رسانه‌ای و همچنین فراهم سازی زمینه‌های علمی نظارت کامل، نقد و ارزیابی محصولات رسانه‌ای از سوی فرزانگان حوزوی از اهداف این همایش است.

محورهای اين همايش دارای زيرمجموعه‌های مختلفی است، كه از جمله آن‌ها مباحث “حوزه، رسانه‌های مدرن و تبليغ دين”، “رسانه‌های سنتی و مدرن در تبليغ دين ـ تعامل و تقابل” و “تبليغ اديان (غير از اسلام) در رسانه‌های مدرن” است.

همچنين عناوين ديگری مانند، دين رسانه‌ای، دين در رسانه، رسانه دينی، تحليل نظريه‌های ناظر به ارتباط دين و رسانه، رسانه و دين فرصت‌ها و محدوديت‌ها، رسانه و دين و تهديدها و نقش حوزه در نبرد رسانه‌ای از ديگر عناوين و محورهای فراخوان مقاله در اين همايش محسوب می‌شوند.

علاقه‌مندان شركت در اين همايش تا 28 اسفند ماه سال جاری فرصت دارند مقالات خود را به نشانی الكترونيكی hamayesh.smc@gmail.com ارسال كنند.

بر اساس این گزارش، متقاضیان جهت كسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اينترنتی همايش حوزه، رسانه و ارتباطات مراجعه و يا با شماره تلفن 2133362 (0251) تماس بگيرند.

يادآور می‌شود، مقالات ارسالی نبايد در هيچ همايش علمی‌، مجلات و فصل‌نامه‌های پژوهشی در داخل و خارج از كشور به چاپ رسيده باشند.

گفتنی است، همایش “حوزه، رسانه و ارتباطات” با هدف گسترش و تقویت ارتباط میان رسانه و حوزه علمیه و آشنایی مخاطبان با بنیانهای فکری و اندیشه اسلامی در حوزه ارتباطات و رسانه اردیبهشت ماه سال آینده در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول