امریکا «فیس‌بوک» و «توییتر» را فیلتر کرده است

حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات در چهارمین همایش ملی بسیج و پدافند غیرعامل از طراحی​های زیاد دشمن برای انتخابات آتی کشور خبر داد و گفت: البته این به معنای ترس نیست بلکه ما صرفا هشدار می​دهیم و اشراف کامل به کلیه اقدامات دشمن داریم.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرآنلاین، وزیر اطلاعات در این همایش گفت: اینترنت و شبکه های اجتماعی که دشمن آنها را بوجود آورده است امروز بلای جانش شده است. اوباما دو بار در کنگره آمریکا و یک بار در صحبت های عمومی خود مطرح کرد که شبکه های اجتماعی را برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران طراحی کرده است که خوشبختانه طراحی آنها با شکست مواجه شده است.

مصلحی در این زمینه افزود: هم اکنون با توجه به جنبش وال استریت که در آمریکا به راه افتاده شبکه های اجتماعی فیس بوک و تویتر در آمریکا فیلتر شده است و همچنین سرعت اینترنت را نیز به دلایل امنیتی پائین آورده اند تا بتوانند جنبش وال استریت را مدیریت کنند.

رئیس دستگاه اطلاعاتی کشور اشراف دستگاه امنیتی کشور در فضای مجازی را “بسیار خوب” ارزیابی کرد و ادامه داد: چندی قبل اوباما موضوع چمدان اینترنتی را به عنوان یک موفقیت بزرگ مطرح کرد در حالی که چند ماه پیش از آنکه او چنین حرفی را بزند دستگاههای اطلاعاتی در کل کشور برای مقابله با این حربه دشمنان پیش بینی های لازم را کرده بودند به طوری که وقتی آنها این چمدان اینترنتی که شامل یک لب تاپ با آنتن ماهواره ای را در داخل کشور آزمایش کردند با مشکل مواجه شدند. البته جاهایی را هم باز گذاشتیم تا بتوانیم سیستم آنها را به صورت کامل شناسایی کنیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: سرمایه گذاری های سنگینی می شود تا شبکه های مجازی را ماهواره ای کنند. متاسفانه یکی از کشورهای مسلمان هم اکنون پول های مسلمانان را برای این مقوله هزینه می کند.

انتهای پیام/.

  • مهدي

    عجب!!!!
    پس اين فيلترشكن هاي ما از آسمون اين سايتها رو باز ميكنن!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول