توزیع نخستین نرم‌افزار جامع «نهضت جنگل» در كشور

دبیر مجمع وبلاگ‌نویسان و طراحان ارزشی گیلان از توزیع نخستین نرم‌افزار جامع “نهضت جنگل” به همراه مقالات و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح كشور خبر داد.

مقداد داداشی، دبیر مجمع وبلاگ‌نویسان و طراحان ارزشی گیلان به خبرنگار «وبلاگ نیوز» در رشت، گفت: در نرم افزار “نهضت جنگل”، متن سه كتاب و 90 مقاله در ارتباط با شخصیت سردار جنگل، زندگینامه، تاریخچه نهضت جنگل، یاران و دشمنان میرزا گنجانده شده است.

وی با اشاره به اینکه گالری و 140 پوستر از مسابقه ملی طراحی پوستر میرزا كوچك خان جنگلی و نسخه موبایلی از دیگر بخش‌های نرم افزار “نهضت جنگل” است.

دبیر مجمع وبلاگ‌نویسان و طراحان ارزشی گیلان، اظهار کرد: نرم افزار تولید شده تا پایان هفته تحویل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می شود و تا دو ماه دیگر برای عرضه در سراسر كشور توزیع می شود.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: ایجاد جامع‌ترین پایگاه اطلاع‌رسانی میرزا كوچك جنگلی برای معرفی این شخصیت برجسته از دیگر فعالیت‌های مجمع وبلاگ‌نویسان و طراحان ارزشی گیلان است.

داداشی با اشاره به برگزاری نخستین مسابقه طراحی پوستر میرزا كوچك همزمان با نودمین سالگرد درگذشت این شخصیت مبارز گیلانی، گفت: همه آثار برگزیده این مسابقه در قالب نمایشگاه مجازی و حقیقی عرضه شده است.

گفتنی است، مسابقه طراحی پوستر میرزا كوچك خان به همت مجمع وبلاگ نویسان و طراحان ارزشی گیلان و با همكاری استانداری، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره كل اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول