می‌خواهیم در جامعه اسلامی سایبری «علمداری» کنیم

دبیر اولین همایش سایبری “الغدیر” با اشاره به اهمیت فضای مجازی و شبیخون فرهنگی گفت: ما بايد با فعالیت جدی با دشمن در عرصه فضای مجازی اندکی از فرمایشات رهبر انقلاب را تحقق دهیم.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبر دانشجو، قانعی، دبیر همایش فعالان عرصه مجازی در همایشی که با حضور مسئولین برجسته استانی و سید محمدرضا مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان در روز پنج‌شنبه 8دی و در فرهنگسرای غدیر برگزار شد، گفت: دلیل اصلی توجه به فضای سایبری و برگزاری چنین همایشی، مباحثی است که نشان از اهمیت فضای سایبری دارد.

قانعي با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: دلیل اصلی توجه به این عرصه در فضای مجازی سرعت انتقال زیاد اطلاعات، گستردگی فضای مجازی که حتی حضور در روستا هم مانعی بر تاثیر گذاری بر جهان نیست و همچنین قدرت جذابیت در این عرصه است که همه را به سوی خود فرا می خواند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ما باید با ورود به عرصه ای که دشمن با تمام توان قدرت نمایی می کند وبا امکانات محدودی که در دست داریم این فضا را در تسخیر خود آورده و اندکی از بیانات امام خامنه ای را با توان خود تحقق دهیم.

قانعی با اشاره به حماسه 9دی گفت: در فتنه 88 دشمن با اندک نیرویی که داشت در فضای سایبری قدرت توهمی را برای جهان بوجود آورد که می تواند ایران اسلامی را تسخیر کند اما مقام معظم رهبری را رهبری حکیمانه خود آن را راهبری كرد.

وی تصریح کرد: ما با نامگذاری چنین همایشی قصد داریم تا بتوانیم تحت این نام در جامعه اسلامی علمداری کرده و با استراتژی رزم آوری در سایبری پیشگام این عرصه باشیم.

قانعي در پایان بیان کرد: وقتی در استان دارالعباده کانون های سایبری فعال با گستردگی زیاد و سرعت عمل بسیار زیاد قادریم تا با هماهنگی کامل، تمامی اتفاقات را زیر نظر گرفته و عکس العمل مناسب را در پیش بگیریم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول