برگزاری كارگاه وبلاگ‌نويسی در مساجد گلستان

مدير كانون فرهنگی، هنری انصار المهدی(عج) مهديه مينودشت از برگزاری سومين دوره كارگاه آموزشی و مهارتی وبلاگ‌نويسی كانون‌های مساجد استان گلستان خبر داد.

عليرضا امينی، مدير كانون فرهنگی، هنری انصار المهدی(عج) مهديه مينودشت در ارتباط با این دوره آموزشی به خبرنگار «وبلاگ نیوز» گفت: سومين دوره كارگاه آموزشی و مهارتی وبلاگ‌نويسی كانون‌های مساجد استان گلستان ويژه اعضای فعال كانون‌های مساجد، روز 13 دی سال جاری در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، تصریح کرد: اين كارگاه با هدف آشناسازی جوانان فعال در كانون‌های مساجد با نحوه كار در فضای اينترنت و به منظور مبارزه با جنگ نرم از طريق ايجاد وبلاگ‌های دينی و فرهنگی برگزار شده است.

مدير كانون فرهنگی، هنری انصار المهدی(عج) مهديه مينودشت، با بيان اينكه در دو دوره گذشته، كارگاه آموزشی و مهارتی وبلاگ‌نويسی در شهرستان مينودشت و گرگان برگزار شده است، تاکید کرد: استقبال اعضای کانون های مساجد در این دوره ها بسیار خوب و ستودنی است.

به گفته وی، گسترش برگزاری دوره های آموزشی وبلاگ نویسی امری ضروری است که باید با همت مسئولان ادامه یابد تا مثمر ثمر باشد.

امینی با اشاره به اينكه مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بايد به طور جدی دنبال شود، خاطرنشان کرد: با آموزش های لازم در عرصه های مختلف به خصوص فضای مجازی جوانان اين كشور از خطر توطئه‌های دشمنان مصون می ماند.

وی در پایان، اذعان کرد: سومین دوره کارگاه آموزشی و مهارتی وبلاگ نویسی کانون های مساجد استان گلستان با حضور مهندس محمود ميرزايی از اساتيد برجسته وبلاگ نویسی برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول