تشکیل مجمع «وبلاگ‌نویسان حامی گفتمان انقلاب اسلامی» توسط جوانفکر

جمعی از فعالان رسانه‌های مجازی و وبلاگ‌نویسان با حضور در مؤسسه مطبوعاتی با علی‌اکبر جوانفکر دیدار کردند و سئوالات خود را از او پرسیدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از شبکه ایران، مدیرعامل خبرگزاری‌ ایرنا در این نشست با اشاره به فضای مجازی موجود اظهار داشت: اینترنت و وبلاگ ابزاری به شمار می‌روند که می‌توانیم به وسیله آن نظراتمان را منتقل کنیم اما باید توجه داشت که فضای مجازی برای ما ایجاد مسئولیت می‌کند و باید به نحو احسن این مسئولیت را ادا کرد.

جوانفکر در ادامه افزود: اگر اقدامات‌مان در فضای مجازی به جایی رسید که باعث ایجاد اختلاف، بددلی و دشمنی شد این نشان می‌دهد که مسیر اشتباه است؛ هیچ‌کس چنین توصیه‌ای نمی‌کند و دین عزیز اسلام نیز از این موضوع رویگردان است و باید از آن پرهیز کنیم.

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور با بیان این‌که مطالب منتشر شده در وبلاگ باید برآمده از ارزش‌های دینی و اخلاقی باشد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام دینی و برپایه ولایت مطلقه فقیه است که وظیفه داریم با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی نشان دهیم که این نظام کارآمد و مؤثر است.

علی‌اکبر جوانفکر گفت: انعکاس و انتشار موفقیت‌ها و دستاوردها نیز تعهدی برای ایجاد امید در مردم است این جزو مأموریت‌های ما به شمار می‌رود اما اگر نتیجه کار خدایی ناکرده باعث شد تا انزوا و ناامیدی در جامعه افزایش یابد به هدف نخواهیم رسید و کسانی که به این مسئله توجه نمی‌کنند و با کارهایشان باعث سرخوردگی اجتماعی در جامعه می‌شوند یک آسیب جدی به این عرصه وارد می­ کنند.

در ادامه این جلسه فعالان عرصه مجازی و وبلاگ‌نویسان سؤالات خود را از مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور پرسیدند.

در پایان هم مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری برای ایجاد “همبستگی” و “همدلی” بیش‌‎تر در فضای مجازی میان وبلاگ‌نویسان حاضر، با پیشنهاد برخی از آنان مبنی بر تشکیل “مجمع وبلاگ‌نویسان حامی گفتمان انقلاب اسلامی” موافقت کرد.

گفتنی است پیش از این محمود احمدی‌نژاد، در جمع تعدادی از وبلاگ‌نویسان حامی دولت حاضر شده بود و این تشکل هم برای شناسایی همفکران خود در فضای مجازی، طرح ثبت نام از وبلاگ‌های حامی دولت را در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کرده بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول