«وحدت اصولگرایان» در انتخابات مجلس؛ موضوع مناظره گروهی «افسران»

“شبکه خبری اجتماعی افسران جوان جنگ نرم” که پیش از این در راستای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری، امکان مناظره گروهی کاربران این شبکه را فراهم کرده بود، به عنوان نخستین موضوع جدی مناظره، “وحدت اصولگرایان” در انتخابات مجلس نهم را مورد بحث قرار داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، قاسم صفایی‌نژاد، عضو شورای سیاستگذاری شبکه خبری اجتماعی افسران در گفت‌وگو با نسیم گفت: در صورت برگزاری این کرسی‌ها در فضای مجازی، بُعد مکانی حذف می‌شود و افراد از نقاط مختلف کشور می‌توانند در این کرسی‌ها شرکت کنند. علاوه بر این، برگزاری این کرسی‌ها در فضای مجازی به افراد اجازه می‌دهد تا در محدوده زمانی گسترده‌تری در این کرسی‌ها شرکت کنند و این مطلب می‌تواند منجر به این شود که افراد با مطالعه بیشتر در حین برگزاری کرسی‌ها، استدلال‌های قوی‌تری داشته باشند.

صفایی‌ن‍ژاد ادامه داد: “سرویس مناظره گروهی” شبکه خبری اجتماعی افسران امروز با موضوع “وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم؛ آری یا خیر؟” به عنوان اولین سرویس از مجموعه سرویس‌های کرسی‌های آزاداندیشی در شبکه خبری اجتماعی افسران رونمایی شد.

در این سرویس کاربران این شبکه خبری اجتماعی می‌توانند درباره این موضوع مناظره کرده و نظرات خود را اعلام کنند.

سامانه این مناظره به نحوی تنظیم شده است که کاربران می‌توانند یک نظر ارائه شده در یک مناظره را تکمیل کنند و یا به آن پاسخ بدهند.

تمامی این نظرات در یک “خط زمانی” در این سرویس نمایش داده می‌شود که کاربران می‌توانند شیوه نمایش درختی را نیز برای مشاهده خط روند مناظره مشاهده کنند.

برای آموزش و کسب اطلاعات بیشتر درباره این سرویس می‌توانید به صفحه آموزشی این سرویس در شبکه “افسران” مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول