برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی «بیداری اسلامی» در لرستان

حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: دومین جشنواره بزرگ وبلاگ ‌نویسی با موضوع بیداری اسلامی در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، خادمی در گفت‌وگو با شبستان، بیان اینکه علاقه مندان از سراسر کشور می توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: جشنواره وبلاگ نویسی بیداری اسلامی در موضوع های، معیارهای یک ملت بیدار در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، نقش بیداری اسلامی در تحولات منطقه، وظیفه مسلمانان در قبال بیداری اسلامی و تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر انقلاب‌های منطقه برگزار می شود.

حجت الاسلام خادمی تصریح کرد: تاثیر بانوان در تحولات اخیر منطقه، نقش بصیرت و ولایت مداری در بیداری اسلامی، نگاهی به آینده بیداری اسلامی و نیز بیداری اسلامی، مقاومت و ایثار از دیگر موضوع های این جشنواره است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه جشنواره وبلاگ نویسی اداره کل تبلیغات اسلامی پارسال نیز با استقبال گسترده علاقه مندان از سراسر کشور قرار گرفت، عنوان کرد: امسال نیز این جشنواره با هدف حمایت از انقلاب‌های بیدارگرانه مردم مسلمان منطقه برگزار می شود.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به نقش رسانه ها در تحقق اهداف دینی و جایگاه آنان در جامه، اذعان داشت: بهره گیری بیشتر از ظرفیت رسانه های مجازی در راستای اشاعه فرهنگ دینی ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: در عصر حاضر و با گسترش رسانه‌های مجازی از جمله اینترنت، ضرورت طرح و ارائه مطالب مورد نیاز جوامع به ‌ویژه موضوعات و مباحث نوین اسلامی ضرورتی انکارناپذیر است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول