بسیج در فضای مجازی دارای نیروی کافی در «تمام زمینه‌ها» است

سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی، فرمانده سپاه ناحیه بقیه ‌الله(عج) شیراز در همایش فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی که با حضور فعالان بسیجی در فضای مجازی در شیراز برگزار شد، گفت: بسیج دارای نیروی کافی و مستعد در تمام زمینه‌هاست و فعالان فضای مجازی باید دارای اطلاعات به روز و نو و دارای وب‌گاه‌ها و وبلاگ‌های جذاب باشند تا مخاطب را به خود جذب کنند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از شبستان، وی با اشاره به اینکه بسیج دارای بزرگ ترین خانواده است، بیان کرد: در حال حاضر بیش از 200 نیروی خبره بسیجی در فضای مجازی فعال هستند که با توجه به شناخت دشمن و واضح بودن هدف و انگیزه آنان امکانات برای آنها فراهم است تا بتوانند آنچه دشمن در سر می‌پروراند را به خیالی واهی تبدیل کنند.

سرهنگ گرامی توانمندسازی و شبکه‌سازی فعالیت‌های بسیج را دارای اولویت دانست و ابراز داشت: این اولویت در کنار دیگر ماموریت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باید سازماندهی شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: بیشترین فعالیت‌های دشمن در سال 88 فعالیت در فضای مجازی بود که البته عملکرد رسانه‌های دیداری و شنیداری در این زمینه قابل تامل بود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه هدف و تلاش دشمن براندازی نظام مقدس ماست، تصریح کرد: پایداری کشور برگرفته از برکت خون شهدا، درایت مقام معظم رهبری و بیداری و هوشیاری مردم است و دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

فرمانده سپاه شیراز با بیان اینکه ما در آستانه یک آزمون بزرگ هستیم، اظهار داشت: انتخابات آزمونی است که نیروهای مجرب و متخصص بسیج می‌توانند در به ثمر رساندن و مقبول شدن آن موثر باشند بنابراین باید با هوشیاری و بصیرت عمل کنیم.

گرامی خاطرنشان کرد: هرچند که در این مدت فعالیت‌های دشمن رو به افزایش است اما آمادگی نیروهای بسیج در این زمینه از سطح بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول