حمایت «وبلاگ نیوز» از جبهه حامیان دولت اسلامی تکذیب شد

در پی درج عنوان پایگاه خبری-تحلیلی «وبلاگ نیوز» در لیست “وبلاگ‌نویسان حامی دولت اسلامی“، این پایگاه خبری با انتشار اطلاعیه‌ای، هر گونه انتساب به جریان سیاسی خاص از جمله “حامیان دولت اسلامی” را تکذیب کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

متأسفانه دیروز در کمال تعجب و ناآگاهی، مطلع شدیم که پایگاه خبری «وبلاگ نیوز» توسط افراد ناشناس، بدون انجام هیچ‌گونه هماهنگی، در لیست “وبلاگ‌نویسان حامی دولت اسلامی” ثبت شده است.

تلاش‌های ما برای برقراری ارتباط با مدیران این پایگاه نتیجه‌ای در بر نداشت و تماس‌ها و درخواست‌های مکرر مدیران «وبلاگ نیوز» برای حذف این عنوان از لیست مذبور، بی‌پاسخ ماند.

از این‌رو، در آستانه انتخابات اسفند90، با اعلام مجدد عدم ارتباط و تعلق مادی و معنوی «وبلاگ نیوز» به هیچ‌گونه تشکل سیاسی و انتخاباتی، مدیریت «وبلاگ نیوز» از این طریق اعلام می‌کند این پایگاه خبری با تشکل انتخاباتی “حامیان جوان دولت اسلامی” هیچ ارتباطی نداشته و از آن حمایت نمی‌کند.

انتظار می‌رود مدیران پایگاه حامی دولت در فرآیند تأیید وبلاگ‌های ثبت شده تأمل بیش‌تری به‌عمل بیاورند تا امکان سوء استفاده فراهم نشود.

حسن میثمی

مدیر پایگاه خبری-تحلیلی «وبلاگ نیوز»

انتهای پیام/.

 

  • امید

    دوستان عزیز :
    شما خبر مربوط به جلسه “وبلاگ‌نویسان حامی دولت اسلامی“ و سخنرانی یکی از لیدرهای جریان انحرافی را کامل پوشیده ندادید.در این جلسه مواضع جریان انحرافی تکرار شده بود و شما تنها به دعوت دولت از وبلاگ نویسان حامی خود برای ثبت نام اشاره کرده بودید.
    همان موقع این تصور در ذهن من خطور کرد که شما بلندگوی این جریان شده اید.ولی با این تکذیبیه این شبهه را از بین بردید.
    همیشه خبرهای وبلاگی را از همایش های مختلف با توجه به تمام جوانب منتشر کنید.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول