آغاز نام‌نویسی در بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان

اداره ديني و قرآني اداره کل امور فرهنگي وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از مروري بر تجربه برگزاري بيست و شش دوره از مسابقات قرآن کريم دانشگاه ها، آيين نامه بيست و هفتمين دوره مسابقات قرآن کريم دانشجويان را تدوين نموده و به دانشگاه هاي سراسر کشور ابلاغ نمود.

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» این دوره از مسابقات در 5 بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار می‌شود که وبلاگ‌نویسی در بخش پژوهش‌های قرآنی قرار دارد.

براساس آيين نامه، زمان برگزاري مرحله دانشگاهي 15 الي 30 بهمن ماه، مرحله منطقه ای 15 الی 31 فروردین 91 و مرحله کشوری 23 الی 30 اردیبهشت 91 اعلام شده است.

دانشجویان علاقمند در عرصه وبلاگ‌نویسی با محوریت آموزه‌های قرآن و عترت با معیارهایی از جمله مطالب با شکوه، روزآمد و تاثیرگذار، می‌توانند به صورت فردی و گروهی و با تولید و عرضه سایت و وبلا‌گ اقدام نموده و در این رقابت شرکت کنند.

سهمیه هر دانشگاه در معرفی افراد به مرحله منطقه ای نیز براساس تعداد دانشجویان آن به نسبت 3هزار دانشجو یک نفر، 8هزار دانشجو 2نفر و دانشگاه‌های بیش از 8هزار دانشجو 3نفر دانشجو تعریف شده است.

گفتنی است با توجه به ضوابط ذکر شده در این آئین نامه، با توجه به برگزاری مستقل مسابقات ویژه دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، ‌جامع علمی کاربردی، آزاد و دانشکده‌های علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، دانشجویان مراکز ذکر شده نمی‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

جهت اطلاع از آئین نامه به سایت این مسابقات مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول