وبلاگ‌نویسان روس ترور «مصطفی احمدی‌روشن» را محكوم كردند

وبلاگ نویسان روس در پیام های جداگانه ای با اشاره به ترور مصطفی احمدی روشن، ضمن ابراز همدردی با خانواده وی و مردم ایران، ترور دانشمندان هسته ای كشورمان را محكوم كردند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایرنا، جامعه وبلاگ نویسان روس متشكل از فرهیختگان و جوانان این كشور ذیل مطلبی در وبلاگ “رضا سجادی”، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، اقدام تروریستی مزدوران استكبار جهانی در به شهادت رساندن احمدی روشن را به شدت محكوم كردند.

“دیكوف”، از وبلاگ نویسان روسی در پیام خود در این باره نوشت: این واقعه من و خانواده ام را به شدت تحت تاثیر قرار داد و ما ترور این دانشمند جوان را به خانواده وی و ملت ایران تسلیت می گوییم.

وبلاگ نویس دیگری به نام “پتر” در پیام خود درباره ترور “مصطفی احمدی روشن” نوشت: تسلیت قلبی مرا در خصوص یك جنایت دیگر علیه ملت ایران بپذیرید.

وی با اشاره به اینكه خودش یك دانشمند است، افزود: به این دلیل ترور دانشمندان ایرانی مرا بیشتر از دیگران اندوهناك كرده است و آنچه در توان دارم برای انتشار اطلاعات مربوط به این اقدام تروریتسی میان دوستانم به كار می بندم.

“پتر” در پیام خود آرزو كرده است ملت ایران در مسیری كه برگزیده است، موفق و سربلند باشد.

خانم “تامارا سوتونوسووا” از وبلاگ نویسان بلاروس هم در پیام خود با تسلیت شهادت احمدی روشن نوشت: از این واقعه دردناك آگاه شدم و امیدوارم خانواده آن مرحوم و ملت ایران مرا در غم خود شریك بدانند.

وی با محكوم كردن ترور احمد روشن خاطرنشان كرد: این جنگ تنها علیه ملت ایران نیست، بلكه تمامی ملت های آزاده جهان را هدف قرار داده است.

خانم “سوتونوسووا” در پیام خود افزوده است: برنامه گسترده ای برای ضربه زدن به ملت های آزاده كه زیر بار زور و قیمومیت استكبار جهانی نمی روند، طراحی شده است و فقط با اتحاد می توانیم با توطئه های صهیونیستی و فاشیستی و ایادی آنها در جهان مقابله كنیم.

وبلاگ نویس دیگری به نام “باسكف” هم با عرض تسلیت شهادت احمدی روشن اعلام كرد: ترور مصطفی احمدی روشن توطئه ای بزرگ بود كه ملت ایران را هدف قرار داد.

مصطفی احمدی روشن استاد و پژوهشگر دانشگاه صنعتی شریف هفته گذشته مورد سوء قصد قرار گرفت و براثر انفجار بمب مغناطیسی كه توسط عوامل ناشناس بر روی خودرو وی نصب شد، به شهادت رسید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول