آخرین تغییرات «بلاگــ‌ها»، «بلاگ وب» و «ایران بلاگ»

در این گزارش، به آخرین تغییر و تحول های چند سرویس دهنده وبلاگ در وبلاگستان فارسی پرداخته خواهد شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» افزایش حجم مجاز برای بارگذاری پرونده در بلاگها، افزایش سرعت بلاگ وب، نسخه جدید ایران بلاگ و افتتاح دو شبکه اجتماعی مخصوص دانشجویان از آخرین تغییرات ایجاد شده در این سایت ها هستند.

بلاگ ها

*افزایش حجم مجاز برای بارگذاری پرونده در بلاگها

حجم مجاز برای بارگذاری پرونده از ۵۰۰۰ کیلو بایت به ۱۰۰۰۰ کیلو بایت و پسوندهای بیشتر در بلاگ ها افزایش یافت.

*حذف تبلیغات، ایجاد زیر دامنه و رایانامه برای وبلاگ های وابسته به سازمان های خصوصی، دولتی، موسسات

از آنجایی که سازمان ها و نهادها برای ارتباط با کاربران خود گاهی به ایجاد وبلاگ روی می آورند، مدیریت بلاگها برای این دسته از وبلاگها، تبلیغی درج نخواهد کرد.

همچنین، وبلاگ های فوق در صورتی که دامنه را از طریق شرکت ثمین کیهان به ثبت رسانده باشند، می توانند با ارسال درخواست از زیر دامنه و رایانامه (ایمیل) اختصاصی، به تعداد محدود، استفاده نمایند.

بلاگ وب

*افزایش سرعت وبلاگها

طی 1 ماه اخیر و در پی افت کیفیت سرور و سرعت وبلاگها بر اثر اضافه شدن انجمن جدید، تیم مدیریت بلاگ وب با تلاش 1 ماهه توانست این مشکل را یافته و با انجام تدابیر جدید بر روی سرور و بهینه سازی پایگاه داده وبلاگها مشکل را حل نماید.

*چند اصلاح جدید و امکان تخصصی

بخش های مهمی در حال پیاده سازی برای بلاگ وب است که با اصلاح برخی مشکلات قبلی و چند امکان جدید کوچک ادامه خواهد داشت.

همچنین، بعضی قالب ها مثل قالب رنگارنگ که مشکلاتی داشت اصلاح شدند، توضیحات بخش اضافه کردن موزیک و یاهو بیشتر شد و راهنمایی بهتری قرار گرفت و جدیدا هر وبلاگی که ساخته شود به صورت خودکار یک قالب پیش فرض به وبلاگ اختصاص داده می شود و کاربر می تواند بعدا قالب دلخواه خود را انتخاب نماید.

لازم به ذکر است، امکانات تنظیم وبلاگ برای عدم نمایش در لیست بروز شده ها و تنظیم وبلاگ برای عدم ثبت در موتورهای جستجو از تغییرات بلاگ وب است که کاربران برای اعمال امکانات جدید در پنل وبلاگ خود می توانند از بخش تنظیمات از امکانات جدید استفاده نمایند.

ایران بلاگ

*نسخه جدید ایران بلاگ در راه است و به زودی آماده می شود.

همچنین به برخی از امکانات جدید ایران بلاگ می توان به ارائه  فضای رایگان و قابل ارتقا، امکان تایید نظرات قبل از نمایش، امکان اتصال دامنه به وبلاگ، ارسال نوشته خصوصی و رمزدار، ایجاد صفحات اضافی نامحدود، نمایش تعداد بازدید هر مطلب، امکان وبلاگ نویسی با موبایل و بیش از ۵۵۰ قالب آماده اشاره کرد.

افتتاح دو شبکه اجتماعی دانشجویی

شبکه اجتماعی UniBlog با نام جامعه مجازی دانشجویان و یونیکده با هدف ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات بین دانشجویان ایرانی راه اندازی شد.

از عمده وجه اشتراک این دو شبکه اجتماعی این است که دانشجویان می توانند با عضویت در شبکه اجتماعی، سوالات مرتبط با رشته تحصیلی خود را مطرح نمایند تا سایر دانشجویان عضو وب سایت به این سوالات پاسخ دهند و همچنین از امکاناتی نظیر چت با دوستان، اشتراک گذاری تصاویر، تالار بحث و گفتگو، پروفایل شخصی، وبلاگ شخصی، اشتراک گذاری ویدیو و کتابخانه بسیار پیشرفته استفاده کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول