مراسم اختتامیه چهارمین سوگواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه چهارمین “سوگواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی” دوشنبه ساعت 15 در فرهنگسرای ولا و با حضور شرکت کنندگان در مسابقه برگزار خواهد شد.

زهرا موسوی کارشناس بخش فرهنگی فرهنگسرای ولاء در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ‌نیوز» در این زمینه گفت: داوری اولیه به اتمام رسیده است و داوری نهایی تا یک روز قبل از اختتامیه به پایان می رسد و همزمان با برگزاری مراسم در سایت سوگواره قرار خواهد گرفت.

وی همچنین در مورد تفاوت‌های این سوگواره نسبت به سال‌های گذشته گفت:‌ افزوده شدن بخش ویژه بیداری اسلامی و نیز افزایش تعداد جوایز برای شرکت‌کنندگان از جمله تفاوت های این سوگواره است و از دیگر تفاوت‌های این سوگواره، اهدای جوایز به صورت قرعه کشی، به سه نفر از وبلاگ‌نویسان شرکت کننده در سوگواره که بنر مسابقه را در وبلاگ خود نصب کرده‌اند، خواهد بود.

گفتنی است این سوگواره، چهارمین سوگواره وبلاگ‌نویسان عاشورایی است که از سوی فرهنگسرای ولا برگزار می‌شود و هدف از آن “دمیدن روح تحرك و پويايي همراه با شور حسيني در فضاي مجازي و گردهم آوري وبلاگ نويسان” اعلام شده است.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • امید

    سلام
    بسیاری از سئوالات و اعتراضات به نحوه داوری ها بی پاسخ موند!

  • امید

    با سلام
    نظری که در بالا ثبت شد ؛خطاب به رادیو معارف و مسابقه پر طمطراق و پر تبلیغات بوی سیب بود که اشتباهاً در این پست قرار گرفت!
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول