شرکت کنندگان «بوی سیب» به اردو می‌روند

قائم مقام دبیر طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب گفت: برای نخستین بار امسال از شرکت کنندگانی که بیشترین امتیاز را در بوی سیب کسب کردند دعوت می کنیم تا در اردوی فرهنگی-آموزشی “بوی سیب” شرکت کنند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبر معارف، علی اصغر جوشقان نژاد قائم مقام دبیر پنجمین طرح ملی وبلاگ نویسی “بوی سیب” گفت: امسال اردوی دو روزه ای در قم برگزار می کنیم که در این اردو از حدود 100 نفر از شرکت کنندگان این دوره بوی سیب دعوت می شود تا در این اردو شرکت کنند.

وی افرود برنامه های اردو شامل برنامه های فرهنگی، زیارتی و آموزشی است و با حضور کارشناسان خِبره دعوت کردیم تا در برنامه های اردو مشارکت داشته باشند.

علی اصغر جوشقان نژاد تصریح کرد: این اردو از روز چهارشنبه 12 بهمن ساعت 16 با زیارت حرم حضرت معصومه و نماز در مسجد جمکران آغاز می شود و پس از آن با حضور داوران پنجمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب، “تریبون آزادی” برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: برنامه های روز دوم از ساعت 9 صبح با برگزاری کلاس های آموزشی توسط اساتیدی همچون مهندس خرم نژاد با موضوع “نگاه از بالا به اینترنت”، آقای مهدی قزلی با موضوع “فرصت ها و آسیب های ریزنویسی در اینترنت” و آقایان فضل الله نژاد، الهیاری و حجت الاسلام نجمی برای برادران و خانم ها افتخارنیا، کشتکاران و خسروی برای خواهران مدعو کلاس “آسیب ها و فرصت های نشر معارف دینی در اینترنت” را برگزار می کنند.

گفتنی است، این کلاس ها در دانشکده صدا و سیمای قم برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام تا دوشنبه 10 بهمن فرصت دارند با مراجعه به پایگاه بوی سیب ثبت نام کنند.

انتهای پیام/.

  • امید

    به سلامت
    خوش بگذره!
    بیشتر از همه خود جوشقان نژاد ذوق کرده.
    با اون تیتر «می ریم اردو» تو وبلاگ بوی سیب!

  • احمد دهقان

    به نظرم به جای اردو باید یه سری به تیمارستان بزنند امید جان میدونی چرا اگه گفتی پیش من جایزه داری…………………………

    • امید

      با سلام
      ما که هر چی تو این نظرات وبلاگ نیوز و خود سایت بوی سیب داد زدیم که بابا ؛کلی اشکال به کارتون هست؛گوش شنوایی نیست! (بجز همین رصدگر خودمون و خانم باقری).
      بعد اینکه می گن بین المللیه!!! روز اختتامیه ببینیم چند نفر خارجی برنده می شن؛اگه شرکت کرده باشند.
      مابقی تفاسیر با شما دوستان عزیز ؛ البته با رعایت احترام همه…
      با تشکر

  • بوي تهفن

    واقعا برن خودشونو درست كنن
    اردوشون بدرد خودشون ميخوره
    ابروي وبلاگ نويسي رو بردن و كلي هم طلبكارن از وبلاگ نويسان
    متاسفم براشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول