«فیس‌بوک» به ابزار صدور انقلاب تبدیل شده است

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سيزدهمين يادواره شهدای بهداشت و درمان دفاع‌مقدس نيروي انتظامی با اشاره به جريانات “بيداري اسلامی” گفت: دشمن از روش‌های متعددی از جمله تهاجم‌فرهنگی و تجهيزات سايبری برای هجوم به كشور ما استفاده می‌كنند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایسنا، احمدی‌مقدم با بيان اين‌كه دشمنان سعی دارند تا با ايجاد تجهيزات سايبری هويت مورد نظر خود را بر مردم حاكم كنند گفت: به عنوان مثال دشمنان “فيس‌بوک” را درست كردند تا ما را از بين ببرند. اما در حال حاضر ديده می‌شود كه اين به عنوان ابزاری برای صدور انقلاب اسلامی تبديل شده است.

فرمانده ناجا با بيان اين‌كه در 10 سال ابتدايی انقلاب اسلامي دشمن تلاش داشت كه صداي انقلاب را خفه كند، گفت: امروزه ديده مي‌شود كه دشمن با ايجاد رسانه‌هاي متعدد سعي در از بين بردن انقلاب دارد اما اين اتفاق نه تنها رخ نمي‌دهد بلكه اين رسانه‌ها به ابزاري براي ترويج انقلاب بدل شده‌اند.

انتهای پیام/.

  • آقای احمدی مقدم من هم فیلترشکن می خوام برای کمک به مهم خطیر! با تشکر 🙂

  • حمیدرضا

    سلام سردار میشه بفرمایین چرا پس جلوی صدور بیشتر انقلاب را می گیرید.ملت باید با وی پی ان و فیلتر شکن انقلاب صادر کنند چرا با این همه زحمت؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول