فضای مجازی روشی برای انتقال پیام «انقلاب اسلامی» به جهانیان است

محمدصادق افراسیابی، معاون رسانه های دیجیتال مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان كرمان در محل حسینیه ثارالله این شهر گفت: می توانیم با استفاده از فضای مجازی پیام انقلابی و اسلامی بودن ملت ایران را به دنیا منتقل كنیم.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایرنا، افراسیابی ادامه داد: ‌كشور ایران می تواند عدالتی را كه همه مردم به آن اعتقاد دارند، به دنیا منتقل و در این زمینه با جهانیان گفت و گو كند، زیرا ما دارای تفكر اسلامی ایرانی هستیم و در این جبهه باید تفكر و نگاه جهانی داشته باشیم.

وی خاطر نشان كرد:‌ در حوزه سایبر، جنگ نرم بسیار شدید است و راه اندازی پایگاه های خبری متعدد، برچسب زنی ها به نظام اسلامی، دعوت جوانان به حضور در شبكه های اجتماعی غربی در این راستا است كه بخشی از آن تهدید و بخشی دیگر می تواند برای ما فرصت باشد.

افراسیابی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال، افزود: یكی از اهداف برگزاری نمایشگاه، معرفی ظرفیت رسانه های دیجیتال استان و كشور به مردم است و باید از طریق برگزاری نمایشگاه ها، تولیدات رسانه های ملی و بومی را به مردم معرفی و فرهنگسازی كنیم.

معاون رسانه های دیجیتال مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بخش عمده جنگ نرم در فضای سایبر است كه باید این حوزه تقویت شود و در نمایشگاه های آینده، فضایی برای معرفی پایگاه های اینترنتی بومی استان ها اختصاص یابد.

وی خاطرنشان كرد: هدف دیگر توجه به اقتصاد رسانه های دیجیتال است كه در این راستا تولیدكنندگان ملی و استانی می توانند در یك بازار استانی حضور یافته و تولیدات خود را عرضه كنند كه در مجموع باعث پرورش اقتصاد رسانه های دیجیتال می شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول