«فیس‌بوک» نمی‌تواند قلاده‌های طلا را تحت فشار قرار دهد

“محمد خزائی”، تهیه کننده فیلم سینمایی “قلاده‌های طلا” گفت: “فیس بوک” و “توییتر” به هیچ عنوان نمی‌توانند فیلم قلاده های طلا را تحت فشار قرار دهند و این فیلم با استقبال رسانه ها در برج میلاد اکران می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» محمد خزائی، دبیر سی‌امین جشنواره فیلم فجر و تهیه کننده فیلم “قلاده‌های طلا” با اشاره به حواشی اکران این فیلم به پانا گفت: ما تجمع را دوست داریم و در خدمت تمام تجمع کنندگان هستیم و تاجایی نیز که امکان داشته باشد آنها را دعوت می کنیم که فیلم را ببینند.

خزائی در بخش دیگری از سخنان خود به مانور تبلیغاتی سایت‌های “فیس بوک” و “توییتر” برای برگزاری تجمع اشاره کرد و گفت: از چهار پنج ماه پیش تاکنون هر مطلبی که فیس بوک گذاشته است و از مخاطبان خود خواسته تجمع داشته باشند شکل نگرفته است و به نظر من هیچ تجمعی نمی شود. اما استقبال بسیار خوبی از فیلم می شود چون تکلیف فیلم قلاده های طلا مشخص نیست و رسانه ها علاقه بسیاری به دیدن این فیلم دارند.

وی با اشاره به اینکه دیگر طراحی تجمع در فیس بوک و توییتر جواب نمی دهد گفت: این فیلم نگاهی به هیچ حزب خاصی ندارد من از رسانه ها می خواهم فیلم را ببینند و پس از اینکه به تماشای ان نشستند درباره آن سخن بگویند و پیش داوری نداشته باشند.

دبیر سی امین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: این فیلم یک جریان ملی را مطرح می کند و باید اجازه دهند که فیلم اکران شود و نگاه افراطی به آن نداشته باشند.

گفتنی است فیلم “قلاده‌های طلا” به عنوان یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های جشنواره فیلم فجر سال90، به موضوع فتنه در سال88 می‌پردازد و تاکنون واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

انتهای پیام/.

  • من ایشون رو توی برنامه‌ی “نیمروز” دیدم، کلاً آدم جالب و خوبی بنظر میرسند.

    اجرهم عندالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول