به‌وسیله فضای مجازی با مردم کشورهای دیگر ارتباط بگیرید

علی باقری معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در همایش سیاسی “موقعیت بدر و خیبر” با تشریح موقعیت کنونی جبهه مقاومت اسلامی و جبهه استکبار، به دانشجویان پیشنهاد داد تا در عرصه سایبری فعال‌تر شوند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، علی باقری خطاب به دانشجویان گفت: شما که هم از قشر دانشجو هستید و هم جزو نخبگان فرهنگی و سیاسی هستید و می‌توانید ظرفیت دانشجویی را در جهت اهداف انقلاب اسلامی حرکت بدهید، این کارتان مقدس است و از ظرفیت‌های خودتان استفاده کنید.

 وی همچنین تأکید کرد: اولین نکته مهم استفاده از عرصه‌های نرم افزاری و سایبری است که دانشجویان باید بطور جدی در آن نقش آفرینی کنند و از طریق فضای سایبر با طرف مقابلتان در کشورهای مختلف ارتباط بگیرید و فضای مردمی سایر کشورها را مدیریت کنید.

 وی افزود: آمریکایی‌ها در سند اطلاعاتی خود که اخیرا منتشر کرده‌اند، گفته‌اند که عملیات‌های اطلاعاتی ایران علیه آمریکا از جمله توانمندی‌های سایبری در سال‌های اخیر به صورت پیچیده‌ای افزایش یافته است.

 معاون شورای عالی امنیت ملی در پایان با توصیه به تشکل‌های دانشجویی در زمینه فعالیت گسترده در زمینه فضای سایبری گفت: فعالیت‌های شما بصورت کارویژه‌ای در این زمینه می‌تواند بسیار اثرگذار باشد که نمونه آن را در جریان بیداری اسلامی مشاهده کردید که تعدادی از دانشجویان بصورت خودجوش با فعالین بیداری اسلامی مرتبط بودند و نتایج بسیار مهمی نیز گرفتند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول