جنبش‌های وبلاگی انتخاباتی؛ از «جبهه پایداری» تا «من رأی می‌دهم»

4حرکت وبلاگی با هدف تشویق و انعکاس حضور مردم در انتخابات مجلس نهم در فضای مجازی شروع به فعالیت کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، وبلاگ “جنبش اینترنتی” در تازه ترین پست خود، با انتشار یک مطلب، از وبلاگ‌نویسان خواسته است تا لوگوهای طراحی شده توسط این جنبش را در وبلاگ‌هایشان قرار بدهند.

علاوه بر این، آغاز کنندگان این جنبش از وبلاگ‌نویسان خواسته‌اند تا در وبلاگ های خود به انتشار و بازنشر مطالب مربوط به حضور مردم در انتخابات هم‌چون یادداشت، مقاله، دلنوشته، عکس، کلیپ، پیامک و… بپردازند.

حرکت وبلاگی حماسه انتخابات مجلس نهم

وبلاگ “ذوالعهد” نیز در یکی از پست های خود با قرار دادن لوگوهایی انتخاباتی در قالب حرکت وبلاگی از تمامی کاربران اینترنتی دعوت کرده است تا در راه عمل به دستورات مقام معظم رهبری، در انتخابات مجلس نهم حضوری هوشمندانه داشته باشند.

در این جنبش هم از وبلاگ‌نویسان خواسته شده است تا لوگوهای حمایتی طراحی شده در این جنبش را در وبلاگ‌های خود به‌کار بگیرند.

من رأی می‌دهم

سومین حرکت وبلاگی ایجاد شده در فضای مجازی، توسط “جبهه جهادگران مجازی” طراحی شده است.

در این جنبش از وبلاگ‌نویسان خواسته شده است تا ضمن استفاده از لوگوهای طراحی شده در این وبلاگ، یک نوشته را در موضوع انتخابات در وبلاگ‌های خود ارسال کرده و دیگر وبلاگ‌نویسان را برای نوشتن در این زمینه دعوت کنند.

علاوه بر این، تمامی مطالب منتشر شده در این جنبش در وبلاگ “من رأی می‌دهم” منتشر می‌شود.

باید بایستیم تا “سوم تیر” بماند

جمعی از حامیان “جبهه پایداری انقلاب اسلامی” در راستای اهداف انتخاباتی، از وبلاگ‌نویسان همفکر خواسته‌اند تا درباره محورهای پیشنهادی هم‌چون “چرایی حمایت معنوی آیت الله مصباح از جبهه پایداری”، “علت اقبال توده های متدین و انقلابی جامعه به جبهه پایداری”، “شاخصه های اصلی و گفتمان ساز جبهه پایداری”، “علت مقبولیت این گفتمان نزد بدنه جوان و نسل سوم انقلاب” و  “رقابت نابرابر رسانه ای جبهه پایداری با دیگر جریان ها” وبلاگ‌های خود را به‌روز کنند.

محمدمهدی تهرانی، نویسنده وبلاگ “میثم تمار” به عنوان آغاز کننده این حرکت در بخشی از نوشته آغازین خود آورده است: “ما نباید اجازه دهیم انقلابی‏‌گری به برزخ برود و پیرمردهای کم‏‌حوصله و محافظه‏‌کار که البته محترم هستند، فضای راست سنتی را بار دیگر حاکم کنند و تئوریستین‏‌های تسامح و تنازل یعنی افرادی چون زاکانی انقلاب را از حرکت رو به جلوی خود به قبل از سال84 بازگردانند.”

مدیر گروه “محراب اندیشه” در بخش دیگری از نوشته خود آورده است: “امروز ما باید به گونه‌‏ای انقلابی وارد عرصه شویم و با مردم ارتباط بگیریم. باید مانورهای متعدد ترتیب دهیم. امروز باید نهضتی دوباره از جنس سوم تیر ایجاد کنیم و هر آن کس که اصلح می‏دانیم را به مردم معرفی نماییم.”

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول