تهیه بانک جامع طلاب وبلاگ‌نویس در «طلبه بلاگ»

مدیر مسؤول پایگاه خبری، فرهنگی و تبلیغی طلبه بلاگ از ایجاد بانک جامع طلاب وبلاگ نویس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» محمد علی محمدی، مدیر مسئول پایگاه خبری، فرهنگی و تبلیغی “طلبه بلاگ” در گفت‌وگو با رسا گفت: پایگاه طلبه بلاگ در آینده نزدیک خدمات متنوع و جدیدی را برای فعالیت‌های تبلیغی طلاب و مبلغان فعال در فضای مجازی ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت نیروهای مذهبی و ارزشی در فضای مجازی برای پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی عنوان کرد: طلبه بلاگ به دنبال حمایت از فعالیت‌ها و تولیدات طلاب در فضای مجازی است به همین منظور مطالبی که در بخش بازنشر منتشر می‌شود به صورت موضوعی در یک بانک اطلاعات جامع آرشیو خواهد شد.

مدیر گروه مبلغان فضای مجازی دفترتبلیغات اسلامی خراسان با تاکید بر اینکه دشمنان در برهه‌های مختلف از راه‌های گوناگون برای ضربه زدن به اسلام و کشور استفاده می‌کنند بیان کرد: معمولا دشمنان در مورد موضوعات روز جامعه با انجام بزرگ‌نمایی، دورغ پردازی و اغراق به مانور تبلیغاتی می‌پردازند؛ از این رو یکی از رسالت‌های طلبه بلاگ شناسایی موضوعات روز جامعه و ارائه پاسخ مناسب برای موضع‌گیری وبلاگ‌نویسان مذهبی و ارزشی در مورد این موضوعات است.

وی با ارائه مثالی در این خصوص بیان کرد: در حال حاضر بحث بیداری اسلامی یکی از مهمترین موضوعات برای جهان اسلام است و طلبه بلاگ هم به سهم خود با انتشار اخبار مربوط به بیداری اسلامی و بازنشر مطالب و تحلیل‌های وبلاگ‌نویسان مذهبی و ارزشی از بیداری اسلامی و تاثیر انقلاب اسلامی بر این اتفاقات تلاش دارد تا مبانی انقلاب اسلامی و حاکمیت دین در جامعه را به مخاطبان خود معرفی کند.

محمدی گفت: طلبه بلاگ با مطالعات فراوان و جمع آوری نظرات صاحب نظران در عرصه فضای مجازی برای ورود اثر بخش طلاب علوم دینی به این فضا فعالیت خود را از 8 آبان ماه سال 88 همزمان با ولادت امام رضا(ع) و با پیام حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی آغاز کرد و در سال جاری فعالیت‌های خود را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از میدان‌های جنگ فکری ما با دشمنان در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی فضای مجازی است تصریح کرد: طلاب مدارس علمیه ما باید با سلاح وارد این عرصه شوند و آشنایی و اشراف کامل به جنبه‌های مختلف فضای مجازی به آنها کمک می‌کند تا این ابزار را به خدمت خود در بیاورند و در جهت تبلیغ آموزه‌های دینی و انقلابی از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول