برگزاری کارگاه 2روزه آموزش «دروپال»

سایت “دروپال‌چی” اعلام کرد که کارگاه آموزشی سیستم مدیریت محتوای “دروپال” در روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» بر اساس اعلام سایت “دروپال‌چی“، ثبت نام از علاقه‌مندان از روز ۱۳اسفند آغاز شده است و این مجموعه قصد دارد در این کارگاه 2روزه، دانشجویان را با دروپال آشنا کرده و آنها را تا ساخت یک پروژه کامل هدایت کند.

این‌طور که پیداست، رویکرد آموزشی در این کارگاه کاملا عملی خواهد بود و در پایان روز دوم کارگاه دانشجویان باید بتوانند یک وبلاگ را توسط دروپال راه‌اندازی کنند.

شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیازی ندارد و در صورت نارضایتی دانشجویان از کارگاه برگزار شده، وجه پرداخت شده پس داده خواهد شد.

“دروپال”، نرم‌افزاری آزاد و کد باز به زبان پی‌.اچ‌.پی برای مدیریت محتوا، توسعه برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب و ایجاد وبلاگ است که تحت مجوز جی‌.پی‌.ال منتشر شده‌است.

از این برنامه برای مدیریت محتوای بیش از ۱درصد از صفحات وب استفاده شده است و از این سیستم مدیریت محتوا از وبلاگ‌های شخصی تا شرکت‌های تجاری، سیاسی و حتی دولت‌ها نیز استفاده شده است.

سایت “دروپال‌چی” تلاش می‌کند با استفاده از فن‌آوری‌های روز جامعه دروپالی ایران را دور هم جمع کرده و با جهت دادن به فعالیت‌های آن‌ها٬ تلاش‌های توسعه‌گران ایرانی دروپال را در صحنه بین‌المللی پر رنگ‌تر جلوه دهد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول