گلایه رهبر انقلاب از «رسانه‌های اینترنتی» و عدم وجود برخوردهای مهربانانه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه شنبه اول فروردین91 در اجتماع زائران و مجاوران حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، ضمن تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی سیاسی در داخل کشور، درباره برخورد با منتقدان گفتند: مخالفين دو جورند. يك مخالفى است كه دنبال حق است، او هم دنبال جمهورى اسلامى است، او هم دنبال انقلاب است، او هم دنبال دين و خداست، منتها راه را اشتباه كرده؛ با اين نبايد دشمنى كرد؛ اين فرق دارد با كسى كه در جهت غير نظام اسلامى، با هدف معاندانه عليه نظام اسلامى حركت مي‌كند. دل‌ها را به هم نرم كنيد، برخوردها را نسبت به يكديگر مهربانانه‌تر كنيد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه با گلایه از “رسانه‌های اینترنتی” افزودند: اين رسانه‌هاى الكترونيكى و اينترنتى متأسفانه موجب شده است كه افراد بى‌محابا عليه يكديگر حرف بزنند، بد بگويند. بايد از طرف مسئولين كشور براى اين هم يك جورى تدبير بشود.

ایشان در ادامه، حفظ قانون و اخلاق اسلامی را توسط خود ِ مردم امکان پذیر دانستند و افزودند: حالا اين حرف من بهانه‌اى نشود براى اين‌كه يك عده‌اى بروند جوان‌هاى انقلابى را به عنوان جوان‌هاى تند، مورد ملامت و شماتت قرار بدهند؛ نه، من همه جوان‌هاى غيور كشور را، جوان‌هاى مؤمنِ انقلابى كشور را فرزندان خودم مي‌دانم و پشت سر آن‌ها قرار مي‌گيرم؛ من از جوانان انقلابى و مؤمن و غيور حمايت مي‌كنم.

رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کردند: همه را توصيه مي‌كنم به اين كه در رفتار خود، با اخلاق اسلامى رفتار كنند؛ قانون را مراعات كنند. همه بايد قانون را مراعات كنند. تجسم انقلاب در قانون جمهورى اسلامى است. مسئولان كشور هم همين جور. هم دولت حريم مجلس را حفظ كند، هم مجلس حريم دولت و رئيس جمهور را حفظ كند؛ با هم باشند، در كنار هم باشند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه معنای وحدت را بیش‌تر تبیین کردند و فرمودند: اين معنايش اين نيست كه همه يك جور فكر كنند. معنايش اين است كه اگر دو جور فكر مي‌كنند، دست‌به‌گريبان نشوند. هر گونه مخالفت ما با يكديگر، هر گونه دعوا و نزاع ما با يكديگر، دشمنان را اميدوار مي‌كند، خوشحال مي‌كند.

صوت این بخش از بیانات معظم‌له را می‌توانید از بالا گوش کنید یا از این‌جا دریافت کنید.

انتهای پیام/.

  • عاشق و فدایی و سرباز امام خامنه ای(انشاالله)

    jسلام به همگی.
    انشاالله تو سال جدید یه کار جنبشی و جریان ساز در عرصه دنیای مجازی واینترنتی انجام بدیم و قلب آقامون رو از دست خودمون راضی کنیم صلوات بفرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول