آغاز موج وبلاگی «جانم فدای امام نقی(ع)»

حدود یک ماه است که عده اندکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در اقدامی هماهنگ و با محوریت گروهی که در شبکه اجتماعی “فیس بوک” ایجاد شد، به سخره گرفتن ارزش‌های شیعه به خصوص مقام بزرگ امام علی النقی(ع) را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مدیر وبلاگ “از جنس خدا” در تازه ترین پست خود در این اقدام عده ای که از حرکت شوم خود از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و متاسفانه هرگونه بی حرمتی و اهانت را نسبت به دهمین امام معصوم ما روا داشتند، این موج وبلاگی را آغاز نموده است.

به گفته مدیر وبلاگ، پرداختن این عده از به اشتراک گذاشتن مطالب بی پایه و هجویات “من در آوردی” نسبت داده شده به ایشان گرفته تا انتشار عکس حیوانات چهارپا به عنوان تصاویر ایشان در موقعیت های مختلف… که هر یک از این توهین ها به تنهایی برای به جوش آمدن خون یک مسلمان غیرت مند کافی است.

محمد رضا موذن زاده با اشاره به اینکه این گروه با این درجه از اهانت به مقدسات دیگران به شکل افسار گسیخته، آزادانه به فعالیت خود ادامه می دهند و فضای وب فارسی را آلوده و خاطر دوستان و محبین اهل بیت علیهم السلام را آزرده می نمایند، تصریح کرد: طی روزهای اخیر گروه خود در شبکه پلاس را هم راه اندازی نموده اند.

وی با انتقاد از بسیاری از دوست داران امام نقی (ع) و مریدان ایشان در عین حال که از این جریان دل خوشی ندارند اما فعالیتی هم در جهت مقابله با آن نمی کنند، افزود: بسیار تاسف برانگیز است که فعالان سایبری به اندازه ارسال یک report (گزارش تخلف) بر روی صفحه اصلی این گروه در فیس بوک یا در شبکه پلاس وقت و انرژی صرف نمی کنند یا به اندازه یک لایک و یا عضو شدن در گروه دوست داران حضرت به خود زحمت نمی دهند.

مدیر وبلاگ از جنس خدا ادامه داد: عده ای از برادران ما در افغانستان در مقابل توهین به قرآن و سوازندن آن توسط نظامیان آمریکایی با تمام هستی خود می ایستند و دشمن با هلیکوپتر به صفوف محکم آنها منور شلیک می کند و آنها هم چنان برای آرمانها و عقاید خود بیشترین هزینه ها را متقبل می شوند.

موذن زاده با بیان اینکه از همه دوستان و همکاران تقاضا دارم به صورت جدی با این قضیه برخورد نموده و در وبلاگ ها درباره آن مطلب بنویسند یا بیانیه مشترک را بازنشر دهند و آن را به هر نحو ممکن به اشتراک بگذارند، اضافه کرد: اگر در گوگل نام امام نقی (ع) را جستجو کنیم هنوز هم نتایجی که در صفحه اول به چشم می خورد، متاسفانه توهین های همین گروه بی شرم است و نتایج صفحه اول تصاویر غیر قابل وصف است.

به همین منظور نویسنده این وبلاگ با انتشار یک بیانیه به 3زبان عربی، انگلیسی و فارسی، نسبت به این توهین‌ها واکنش نشان داد.

در این بیانیه از قوه قضاییه خواسته شده است تا مانند سیستم قضایی خیلی از کشورها که برای پرونده های مشابه از سایت هایی مثل گوگل یا فیس بوک شکایت کرده اند، در این خصوص از خود حرکت شایسته ای نشان داده و به صورت رسمی و بین المللی از این گروه شکایت کنند.

انتهای پیام/.

One comment

  • مرضیه

    سلام.به نظرمن اگه سرسوزنی غیرت داشته باشیم باید این سکوت دربرابر بی شرمی روبشکنیم.به قول مولامون امیرالمومنین اگرمسلمانی از این غم بمیره رواست. توروخدابیاید یه کاری بکنیم.این اخبارو رسانه ای کنیم.حتی بیایم بیرون واعتراضمون وفریادکنیم.تولدحیوونی به نام شاهین نجفی نتیجه سکوت ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول