«شبکه‌های اجتماعی» انقلاب‌های منطقه را تسریع کردند

رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: اینترنت و شبکه های اجتماعی مجازی در پشبرد اهداف انقلاب های مردمی کشورهای عربی-اسلامی منطقه نقش به سزایی ایفا کردند.

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از شبستان حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، 28اسفند در جمع معاونین و مدیران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، گفت: اینترنت در اتحاد و انسجام ملت ها در جریان خیزش های مردمی و انقلاب های اسلامی کشورهای عربی نقش انکار ناپذیری را عهده دار بود.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اینترنت به عنوان حیات جدید بشری هر لحظه در حال رشد و ارتقا مسائل پیرامون انسان است و جامعه بشری نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

دبیر شورای عالی اطلاع رسانی کشور ادامه داد: اینترنت سبکی از زندگی واقعی را در فضای مجازی عرضه می کند بطوری که می توان آموزش، پژوهش، تحقیق، تدریس، تبلیغ، امنیت، ازدواج و حتی رویدادهای بد جامعه همچون جنگ، سرقت، کلاهبرداری را در آن فضا پیگیری کرد.

دکتر شهریاری بیان داشت: اینترنت، صنعت نیست بلکه تکرار تجربه حیات بشری در فضایی جدید و متفاوت است و جمهوری اسلامی ایران از این مهم مستثنی نیست بطوریکه فناوری اطلاعات یکی از موضوعات راهبردی و ملی نظام اسلامی مورد توجه می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری، هفدهم اسفندماه طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی به عنوان عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی کشور منصوب شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول