13فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه «دخت خورشید»

آخرین مهلت شرکت در مسابقه اولین جشنواره وبلاگ نویسی “دخت خورشید” با محوریت حضرت معصومه(س) از سوی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آبادمغان، 13فروردین ماه اعلام شده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» زمان شرکت در مسابقه “دخت خورشید” که 5فروردین ماه اعلام شده بود تا 13فروردین‌ماه تمدید شد.

این مسابقه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آبادمغان و با محوریت معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) در فضای مجازی آغاز شده است.

موضوعات جشنواره عبارتند از: شناساندن حضرت معصومه(س) در فضای مجازی، شخصیت، بصیرت و ولایت مداری حضرت معصومه(س)، حضرت معصومه(س) اسوه عفت و طهارت، حضرت معصومه(س) و بیداری اسلامی،‌ حضرت معصومه(س) ، قم و جهان اسلام،‌ حضرت معصومه(س) و فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) درایران، حضرت معصومه(س) و زمینه سازی ظهور، حضرت معصومه(س) و نهضت علمی، حضرت معصومه(س) و زیارت امام رضا (ع)، حضرت معصومه(س) و مرکز ترویج فرهنگ تشیع و سایر موضوعات مرتبط با حضرت معصومه (س) نیز ارسال اثر داشته باشند.

علاقمندان شرکت در مسابقه می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد، ارسال مشخصات مدیر وبلاگ،‌ مشخصات وبلاگ و شماره تماس به سامانه پیامک 09147042291 و یا اعلام نظر در صفحه اصلی پایگاه اطلاع رسانی جشنواره  در جشنواره ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که داوری از تاریخ 14 لغایت 19فروردین ماه انجام گرفته و اختتامیه در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ با حضور کلیه شرکت کنندگان در جشنواره و با تقدیر از برگزیدگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول