جشنواره «دخت خورشید» با معرفی برگزیدگان پایان یافت

جشنواره “دخت خورشید” با تقدیر از برگزیدگان خود در اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، جشنواره “دخت خورشید” که به همت اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد در این شهرستان برگزار شده بود، روز دوشنبه، 21فروردین ماه به کار خود پایان داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در این مراسم به سخنرانی پرداخت. وی استفاده از فضاي مجازي را در مقابله با جنگ نرم دشمنان بسيار موثر خواند.

ستوده با اشاره به اینکه مخاطب‌شناسی از مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب است، بر لزوم ترویج فرهنگ اصیل و ناب اسلامی و نشر و گسترش معارف اسلامی در گستره فضای مجازی تاکید کرد.

وی ابراز داشت: امروزه استفاده از اینترنت، وبلاگ‌نویسی و امکاناتی که در فضای مجازی وجود دارد ظرفیت‌های جدید و بزرگی را فرا روی مبلغ دینی قرار می‌دهد.

در ادامه، حجت‌الاسلام حسن باقری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد در خصوص شرکت‌کنندگان در جشنواره گفت: در این جشنواره بیش از 50 نفر شرکت کردند و به رغم شهرستانی بودن آیین‌نامه، این جشنواره وبلاگ‌هایی از استان‌های مختلف از جمله تهران، خراسان شمالی، یزد، اصفهان، همدان، زنجان، گیلان و اردبیل به دست ما رسید که هدایای عمومی شامل بسته فرهنگی و لوح یاد بود به آدرس پستی آنها ارسال شد.

بنابراین گزارش، دخت خورشید، عمه سادات، پروانه امام رضا، گوهر قم، معصومه آیتی از خداست، بانوی شهر قم، عطر ریحانه و خورشید قم به ترتیب نفرات اول تا پنجم این مسابقه شدند.

برای اطلاع از بقیه برگزیدگان می‌توانید به آدرس پایگاه اینترنتی جشنواره مراجعه کنید.

گفتنی است این جشنواره از طرف سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آبادمغان و با محوریت معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) در فضای مجازی برگزار شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول