وبلاگ به جای کاریکاتور در جشنواره «جوان و رادیو»

دبیر دومین جشنواره “جوان و رادیو” با اعلام این که دریافت آثار این جشنواره از اوایل خردادماه شروع می‌شود، گفت: در دومین دوره تغییراتی خواهیم داشت و در بخش ویژه عکس، کاریکاتور و آثار خلاقه حذف و بخش وبلاگ اضافه می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» حمیدرضا افتخاری، دبیر دومین جشنواره بزرگ جوان و رادیو در این باره به مهر گفت: در جشنواره اول استقبال بی‌نظیری خصوصاً از جانب شهرستانی‌ها داشتیم و این استقبال به حدی بود که تصمیم بر این شد که جشنواره جوانه امسال هم برگزار شود.

وی ادامه داد: جشنواره امسال زودتر از سال پیش برگزار خواهد شد و دریافت آثار از اواسط خرداد ماه تا اواسط شهریور ماه خواهد بود. همچنین فراخوان این جشنواره در دهه اول اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. قصد داریم مراسم اختتامیه را قبل از ایام محرم برگزار کنیم. همین طور در جشنواره امسال تغییراتی نیز خواهیم داشت که در بخش مسابقه و هم در بخش ویژه اعمال شده است.

افتخاری افزود: در بخش ویژه قسمت‌های عکس، کاریکاتور و آثار خلاقه حذف و وبلاگ اضافه می‌شود. در این بخش در کنار وبلاگ، مقاله، ایده برنامه و متون رادیویی خواهد بود. همچنین مسابقه هم شامل چهار بخش تک موضوع خواهد بود. در حالی که در دوره قبل چند موضوع داشتیم.

وی در پایان افزود: موضوع‌های جشنواره امسال متنوع‌تر از سال پیش خواهد بود. همین طور با توجه به کیفیت بالای آثاری که در جشنواره پیش دریافت کردیم سطح داوری‌ها بالاتر خواهد رفت. در جشنواره امسال از جوانان برتر کشور در حوزه‌های مختلف نیز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول