برگزاری مسابقه «وبلاگ خرداد» به بهانه گرامیداشت 15خرداد

مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری ورامین به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 15 خرداد مردم ورامین، مسابقه “وبلاگ خرداد” را برگزار می‌کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری ورامین با هدف زنده ‌نگه داشتن قیام 15خرداد سال1342، سند زنده آزادگی، دینداری و ولایت‌مداری مردم ورامین، مسابقه وبلاگ‌نویسی با نام “وبلاگ خرداد” را برگزار می‌کند.

این مسابقه که 3برنده خواهد داشت به داوری سه داور محتوایی و سه داور فنی از اساتید دانشگاه صورت خواهد گرفت و زمان شرکت در این مسابقه 15 تا 26اردیبهشت ماه اعلام شده است.

همچنین این مرکز به منظور بالابردن سطح علمی مسابقه و نیز باشکوه‌تر برگزار شدن آن اقدام به برگزاری کلاس‌های مهارتی وبلاگ نویسی به صورت رایگان در نیمه اول اردیبهشت ماه کرده است و علاقمندان به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند آمادگی خود را با ارسال ایمیل به dabirkhane@15khordad-varamin.com اعلام کنند.

علاقمندان به شرکت در مسابقه از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیک dabirkhane@15khordad-varamin.com ارسال کنند و برای شرکت در این مسابقه ارسال آدرس اینترنتی، نام و نام خانوادگی شرکت کننده و شماره تماس به آدرس پست الکترونیک فوق ضروری است.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به وب سایت دبیرخانه این جشنواره مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول