پیام‌های آیات عظام علوی و مکارم به دهه بزرگداشت امام هادی(ع)+عکس

به گزارش «وبلاگ نیوز» حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با ارسال پیامی به فعالان کمپین “دهه بزرگداشت امام علی‌النقی(ع) در فضای مجازی”، از آنان خواست تا فضای غربت امام هادی(ع) را ترسیم کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

سرچشمه بیکران علم و فضائل اهل بیت علیهم السلام همیشه در طول تاریخ مجهول مانده است مخصوصا که در طول دوران بعد از رسول مکرم اسلام شیعه دائما در ضعف و تقیه بوده است و امروز که الحمدلله از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه کارهای فرهنگی در جهت اعتلای کلمه اسلام و گسترش فضای اهل بیت (ع) فراهم شده است.

بر شما عزیزان لازم است که تمام تلاش خود را به کار گیرید تا هر چند کم، فضای غربت اهل بیت (ع) مخصوصا امام هادی علیه السلام را ترسیم کرده و در این جهت کوشا باشید لکن لازم است با استفاده از ظرایف هنری معنوی و نظارت بزرگان و فضلای متدین، کار خود را تقویت کرده و ضعف‌های آن را به حداقل برسانید.

متن پیام آیت‌الله علوی گرگانی

پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به یک پرسش در این زمینه

علاوه بر این برخی از متولیان این جنبش، با بيان مقدمه‌اي از اين طرح خدمت آيت الله مکارم شيرازي، ضمن درخواست از ايشان براي ارائه رهنمود براي برگزاري اين دهه از ايشان پرسيدند: “با توجه به مطالب توضيح داده شده وظيفه ما در مقابل اين‌گونه جسارت‌ها به ساحت ائمه اطهار (عليهم السلام) چيست و ديگر مومنين تا چه ميزان بايد در مقابل آن بکوشند؟”

در پاسخ به این سئوال، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی گفت:

شک نيست که احترام تمام معصومين(ع) بر همه ما واجب است و بايد از طريق صحيح و حساب شده و با برنامه‌هاي خوب بدگويان را پاسخ دهيم.

مخصوصا امام دهم(ع) که از جهات زيادي مظلوم واقع شده است و شک نيست که هدف دشمن با اهانت‌هايش تضعيف مباني اعتقادي مردم است که انشاءالله موفق نخواهند شد.

ولي خوبست از بردن نام سايت‌هاي فاسد و مفسد که ارزش بردن نام ندارند خودداري کنيد. ما هم به سهم خود انشاءالله اقداماتي خواهيم کرد و موفقيت شما را از درگاه خداوند خواهانيم.

هميشه موفق باشيد

متن پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی

دهه بزرگداشت امام علی‌النقی(ع) در فضای مجازی” در روز 22فروردین آغاز شد و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول