هفتمین جشنواره سراسری «حکمت مطهر» به پایان رسید

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، مراسم اختتاميه هفتمين جشنواره دانشگاهی حكمت مطهر صبح روز چهارشنبه 13 ارديبهشت ماه در تالار ابن‌سینای دانشگاه تهران با حضور دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي و رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها در محل تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در این مراسم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور به‌عنوان برگزارکننده در خصوص جشنواره گفت: در این جشنواره 27 استاد و دانشجو حائز شرایط شمرده شدند كه کتاب این جشنواره حاوی اثرات منتخب منتشر خواهد شد.

وی چندی قبل در نشست خبری نهاد رهبری به خبرنگاران در این خصوص گفته بود: جشنواره “حکمت مطهر” امسال با رويکرد استفاده از فضاي مجازي ترتيب يافت و فراخوان وبلاگ نويسي با موضوع شخصيت، آثار و انديشه‌هاي شهيد مرتضي مطهري مطرح شد.

این مقام مسئول از شرکت هزار و 21وبلاگ در هفتمين جشنواره دانشگاهي “حکمت مطهر” خبر داده و گفته بود: از مجموع آثار ارسالي توسط دانشجويان، 372 وبلاگ در بخش بيداري اسلامي، 171 وبلاگ در بخش ادبي، 302 وبلاگ در زمينه علمي، 144 وبلاگ در بخش هنري ارائه شده است و 32 وبلاگ نيز مربوط به اعضاي هيئت علمي است.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره با اهدای جوایزی تقدیر شد و به 80 نفر از برگزیدگان این جشنواره امتیاز عمره مفرده تعلق گرفت.

جشنواره “حكمت مطهر” در بخش‌های بيداری اسلامی، راه‌مطهر، زندگی مطهر، وبلاگ‌نويسی، بيان مطهر و كتاب برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول