جوابیه مجمع «فرا» به اطلاعیه وزارت ارشاد منتشر شد

به گزارش «وبلاگ نیوز»، در پی انتشار اطلاعیه مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره غیرقانونی بودن “مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی” (فرا)، روابط عمومی این مجمع با ارسال جوابیه‌ای به پایگاه خبری-تحلیلی «وبلاگ نیوز»، به شرح مواد مطرح شده در این اطلاعیه پرداخت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

در پاسخ به ابهام پيش آمده در قالب اطلاعيه‌اي از سوي مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن احترام به صادرکنندگان اطلاعیه، اعلام می‌گردد برگزاری گردهمایی بزرگ فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در ساعت 17 مورخ 26 اردیبهشت91 در محل تالار اندیشه حوزه هنری، تعارضی با اهداف مرکز مزبور نداشته، بلکه این مجمع می‌تواند در آینده‌ی نزدیک کمک‌های ارزشمندی را به آن مرکز محترم و مراکز مشابه در سایر دستگاه‌ها اعطا نماید. ضمنا این مجمع عنداللزوم مجوزهای مراجع ذیصلاح را ارائه خواهد نمود.

در پایان اظهار امیدواری مي‌شود دوستان ولایتمدار ما در مدیریت دستگاههای مختلف کشور، در جهت تحقق فرمایشات رهبر بزرگوار انقلاب مبنی بر حضور پررنگ بخشهای مردمی در صحنه‌های مختلف به‌ویژه صحنه‌های فرهنگی و هم‌چنین حرکت در راستای سیاست راهبردی “حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی”، هم‌چون گذشته ثابت قدم بوده و اتحاد و همدلی انقلابی خود را حفظ نمایند.

روابط عمومي مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی (فرا)

پیش از این، اعلام موجودیت این مجمع در فضای مجازی با حاشیه‌هایی همراه بود که مهدی صرامی، مدیرعامل این مجمع در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» گفته بود که در نخستین همایش عمومی این مجمع که در روز سه شنبه 26اردیبهشت برگزار می‌شود به تمامی سئوال‌های مطرح شده پاسخ‌های قانع کننده خواهد داد.

انتهای پیام/.

One comment

  • ساناز مرادیان فرد

    با سلام ، خیلی خوشحال هستیم که چنین مجمعی شکل گرفته است و حضور بیش از هزار نفری در این مجمع نشانگر حمایت فعالین وب در این زمینه است و باید از این حرکت حمایت کرد . مطمئنا فعالین عرصه وب از مسئولین تشکیل دهنده این مجمع که روزگاری متصدی مسئولیت بوده اند حمایت خواهند کرد . حضور اعضای شورای منصوب رهبری نیز گواه حمایت این افراد از این مجمع خواهد بود .
    تا آخر جان تا زمانی که حفظ انقلاب اسلامی اولویت این مجمع هست پای آن خواهیم ایستاد …
    مهدی صرامی و مومن نسب و چندین نفر همانطور از کارنامه اجرایی شان در مرکز توسعه فناوری مشخص است و عملکرد 3 ساله آنها برای کلیه فعالین عرصه وب مشخص است . آقای مدیر مرکزی که هنوز تفاوت ویندوز با اینترنت را نمی داند چگونه مدیر مرکز تخصصی شده است برای همگان سوال است …
    از زمانی رفتن صرامی از مرکز توسعه فناوری ، بسیاری از فعالین و همکاران تجارت الکترونیک ارتباط خود را 100 % قطع کرده اند و مطمئنا به جریانات سیاسی حاکم بر مرکز نخواهند چسبید … بهتر است از سوابق و رفت و آمدهای سیاسیون و جریان انحرافی در مدیریت کنونی مرکز صحبت شود … تحقیق کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول