26اردیبهشت؛ آغاز فعالیت مجمع «فرا»

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ستاد خبري مجمع فعالان فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال انقلاب اسلامي؛ “مهدی صرامی”، مدیرعامل این مجمع با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در کشور پیشرفت همه جانبه‌ای داشته است گفت: با توجه به اهمیت فوق‌العاده برای زمینه سازی جهت گسترش و حضور هدفمند و با نشاط ظرفيت‌هاي متعدد مردمی در فرآیند تولید محتوا و ارائه خدمات وسیع، متنوع و جذاب در این عرصه “مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی(فرا)“ به عنوان یک نهاد غیردولتی تأسیس شده است.

وی ادامه داد: ایجاد تعامل بین بخش های دولتی و غیر دولتی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت های فعالان با دستگاه های حاکمیتی یکی از اهداف مهم تشکیل “مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی(فرا)” است.

وی بیان کرد: نمايش ظرفیت های فعال، متخصص، جوان و انقلابي در این حوزه برای لبیک گفتن به پیام مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، از اهداف دیگر این گردهمایی است.

صرامی با اشاره به اینکه کار مجمع با برگزاری گردهمایی مجمع فعلان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی است آغاز خواهد شد خاطر نشان کرد: این گردهمایی در روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه از ساعت 17 الی 20 در محل تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور جمعی از فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور برگزار خواهد شد.

از آنجايي كه اين مجمع داراي ماهيتي غيردولتي و برآمده از ظرفيت هاي مردمي جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي است برنامه گردهمايي با حضور فعالان مختلف اين حوزه و سخنراني چهره‌هاي شناخته شده و موجه اين عرصه و نيز برخي مسئولين از جمله حجت‌الاسلام و المسلمين خاموشي و نيز معاونت رسانه‌هاي مجازي صدا و سيما و برخي صاحبنظران دانشگاهي در حوزه فناوري اطلاعات برگزار خواهد شد.

صرامی با اشاره به تهدیدات دشمن در جنگ نرم و رشد روز افزون رسانه های دیجیتال تصریح کرد: عرصه رسانه های دیجیتال و فناوری اطلاعات بهترین فضا برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن است به همین منظور این مجمع شکل گرفت تا گامی مثبت در این راستا بردارد.

گفتنی است، محورهای اصلی کار مجمع و راهبرد های آن در قالب بیانیه ای در روز گردهمایی قرائت خواهد شد و فعالان این عرصه برای آشنایی بیشتر با فعالیت های مجمع می توانند به سایت itdm.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول