آغاز ثبت نام در مسابقه وبلاگ‌نویسی «امام من»

به گزارش «وبلاگ نیوز»، مسابقه “امام من” در قالب طرح ملی تولیدات دیجیتال و به منظور تولید آثار و شناساندن ابعاد شخصیتی امام هادی(ع) از سوی خانه فعالان مجازی و با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

این مسابقه در سه بخش اصلی، جنبی و ویژه برگزار می شود، که بخش اصلی این مسابقه در قالب های یادداشت وبلاگی، وب سایت، پادکست، پوستر، قالب وبلاگ، فتوبلاگ، پیامک، بلوتوث، مینی مال، شعر، داستان و کلیپ است.

بخش ویژه “یک جمله نذر امام علی النقی (ع)” است که هر یک از شرکت کنندگان در این بخش می‌توانند جمله ای را نذر این امام معصوم کنند و آن را در معرض دید دیگران قرار دهند.

همچنین در بخش جنبی منبعی معرفی می شود که از آن ۲۰ سوال طرح شده و به قید قرعه به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، مهلت شرکت در این مسابقه تا ۵ خرداد ماه سال جاری، همزمان با شهادت حضرت علی النقی(ع) است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه وبلاگ نویسی “امام من” مراجعه نمایید.

انتهای پیام/.

۲ comments

  • مهدی محمدنژاد

    http://www.shahid-amlaki.laleha.com/?p=175

    اعلام نتایج جشنواره سردار شهید حسین املاکی.
    لطفا مخابره کنید

  • محمدیان

    سلام دوست عزیز
    لطفا از مسئولین مسابقه “امام من” بخواهید به شعور شرکت کنندگان احترام بگذارند همانطور که شرکت کنندگان در طرح وقت و زمان خود هزینه می کنند مسئولین جشنواره هم پاسخگو باشند
    شماره تماس جشنواره الان چند روزه جواب نمی دهد شماره تلفن جواب نمی دهند پس چگونه مخاطبان از اعلام نفرات برگزیده اطلاع یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول